ZTE Blade puhelimessa pitäisi olla 5 mpix kamera. Uskallan väittää että varmasti ei ole, ainakaan omassa puhelimessani.
Vertailun vuoksi otin kuvia sekä ZTE:llä että omalla digipokkarillani Panasonic Lumix DMC-TZ7 ja käytin
Lumixissa 2 mpix kuvakokoa.
Lumixin kuvat oli täysin teräviä ja laadukkaita, ZTE:n suttuisia ja epäteräviä, mielestäni alle megan laatuluokkaa.
Puhelin on ollut minulla vasta vähän aikaa ja jos kuvan heikko laatu johtuu siitä että asetuksista saa säätää kuvakokoa niin kertokaa ihmeessä joku, miten se tapahtuu!
Itse en ole löytänyt kuvakoon säätömahdollisuutta.
ZTE Blade 2.2 Kamera 5 mpix???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.