Tämä ZTE 636+ nettitikku ei toimi tämän modeemin kanssa!!! Olen ollut yhteydessä Telewelliin ja he sanoivat, että kyseisessä tikussa on ohjelmistossa virhe (firmware), jonka johdosta he eivät saa tätä tikkua toimimaan tämän modeemin kanssa.
Onko tähän ZTE:n tikkuun mahdollista saada firmware päivitystä, jolla se rupeaisi toimimaan? Vai pitääkö tehdä kuten he (Telewell) ehdottivat ja vaatia Soneraa vaihtamaan tämä ZTE:n tikku Huaweihin, joka toimii tuossa modeemissa?
Sivu 1 / 1
Asiaa voit kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele matkapuhelinverkon Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin ollaan vastattu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele matkapuhelinverkon Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin ollaan vastattu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Toi nyt oli taas niin hyvä vastaus, että sama kun olisitte sanoneet "Kysy amerikan presidentiltä..." Millä se teidän vikapalvelun "hemmo" nuo saa muka toimimaan yhteen, jos Telewell:kään ei ole siinä onnistunut? No voi hyvää päivää taas teillekki.
Näin näyttäisi tosiaan olevan, että juuri tuota kyseistä nettitikkumallia ei löydy kyseisen modeemimallin sivustolta tuettujen 3g-laitteiden listalta.
Tässä tapauksessa suosittelen ottamaan yhteyttä matkapuhelinasiakaspalveluun esimerkiksi Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta ja tiedustelemaan, voisiko tuon ZTE:n vaihtaa Huawein mokkulaan.
Toinen vaihtoehto on soittaa Tapion mainitsemaan numeroon.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä tapauksessa suosittelen ottamaan yhteyttä matkapuhelinasiakaspalveluun esimerkiksi Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta ja tiedustelemaan, voisiko tuon ZTE:n vaihtaa Huawein mokkulaan.
Toinen vaihtoehto on soittaa Tapion mainitsemaan numeroon.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ei saa palvelupyyntölomaketta, kun ei ole tunnuksia tonne sivuille. En löytänyt mitään tunnuksiin viittaavaa noista mokkulan tilauslomakkeista. Puhelin palveluun ei jaksa soittaa, kun ei huvita jonotella tuntitolkulla.
Omille Sivuille voi kirjautua, joko matkapuhelinliittymän puhelinnumerolla ja tekstiviestitse tilatulla salanalla, tai Sonera Laajakaista -liittymän sähköpostiosoitteen tunnuksilla.
Sonera Liikkuva Laajakaista -liittymääsi sisältyy tietty matkapuhelinnumero, joka näkyy todennäköisesti liittymän sopimuspapereissa. Tämä numero toimii Omien Sivujen käyttäjätunnuksena.
Voit tilata Omien Sivujen kirjautumiseen vaadittavan salasanan, kytkemällä Liikkuva Laajakaistan sim-kortin matkapuhelimeesi ja lähettämällä puhelimesta tekstiviestin salasana numeroon 15400. Löydät ohjeet Omien Sivujen salasanan tilaamiseen täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera Liikkuva Laajakaista -liittymääsi sisältyy tietty matkapuhelinnumero, joka näkyy todennäköisesti liittymän sopimuspapereissa. Tämä numero toimii Omien Sivujen käyttäjätunnuksena.
Voit tilata Omien Sivujen kirjautumiseen vaadittavan salasanan, kytkemällä Liikkuva Laajakaistan sim-kortin matkapuhelimeesi ja lähettämällä puhelimesta tekstiviestin salasana numeroon 15400. Löydät ohjeet Omien Sivujen salasanan tilaamiseen täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.