Hei!
Pienen kikkailujen kautta olen saanut tuon toimimaan suhteellisen hyvin mäkissäni. Mutta kyselisinkin onko olemassa uudempaa versiota tuolle Mobile Broadband sovellukselle jossa olisi OSX 10.8 tuki?
ZTE MF820D ja OSX 10.8 Mountan Lion
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.