Skip to main content

ZTE zxDSL 931 modeemi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Hei on tässä jonkin aikaa ollut ongelma tuon kyseisen modeemin kanssa. Ongelma ilmee netin katkeiluna xbox 360 ja myös tietokoneen käytössä. Joskus saattaa mennä tunti ilman katkeilua joskus 3min.Erittäin rasittava ongelma olen yrittänyt löytää ratkaisua mutta en ole vielä löytänyt.

Kiitos

2 kommenttia

  • October 10, 2011
Vilkaisin liittymän tämänhetkistä tilaa, ja mitään vikaa ei ainakaan samantien käynyt ilmi. Suosittelen tekemään pätkimisestä vikailmoituksen, jotta liittymä saadaan seurantaan. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).

  • November 30, 2011
Madis kirjoitti:
Hei on tässä jonkin aikaa ollut ongelma tuon kyseisen modeemin kanssa. Ongelma ilmee netin katkeiluna xbox 360 ja myös tietokoneen käytössä. Joskus saattaa mennä tunti ilman katkeilua joskus 3min.Erittäin rasittava ongelma olen yrittänyt löytää ratkaisua mutta en ole vielä löytänyt.

Kiitos

Millaisissa tilanteissa katkeilua esiintyy? Tuo kyseinen modeemi on niin luokaton, että suosittelisin käyttämään sitä aina siltaavassa tilassa.