Valokuituliittymässäni (100/10) on käytössä ZTE:n ZXDSL 931 modeemi ja se jostain syystä hukkaa säännöllisesti (muutaman kerran päivässä) yhteyden DNS-palvelimelle ja default gatewaylle ja modeemin reboot tuntuu olevan ainoa korjaus tuohon.
Olisikohan olemassa jotain konstia, jolla tuosta ongelmasta pääsisi eroon? Erityisesti tuo ärsyttää striimatessani televisio-ohjelmia...
Purkin firmis näyttää olevan ZXDSL 931WIIV1.5.0c_Z31_FI2
ZTE ZXDSL 931 pätkii yhteyttä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.