Dodiih taisteltu ollaan tämän zyxelin kanssa jo pitkään. Ongelmana on, että se pätkii katkasee yhteyden nopeasti. On kokeiltu kaikki erilaiset salaukset, boksi resetoitu ja päivitetty. Wlan kortteja kokeiltu kolmenlaisia zyxelin("oikea malli" mukaan lukien) tälläkin hetkellä. Boksin signaali on tyydyttävä 1metrin päässä. Ajureita kaikista mahdollisista versioista. 0/33 asetukset yms yms.. Letkulla pelittää varsin hyvin mutta siitä on nykyisen tilanteen takia päästävä eroon. Käyttiksiä eri koneita xp,vista32,64, ja itselläni seven käytössä, että mistäs kenkä puristaa ? Normaali verkko ei pelitä myöskään vaan katkee myös. En myöskään aijo maksaa uudesta telewellin modeemista. Asikaspalvelussa sanottiin, ettei he voi tietää minkä mallin saisin mahdollisesti tukusta tilalle. Tein juuri uuden sopparin, joten pitäis nyt saada tää homma pelittää.
Ps: Turhaantumisen takia perustin uuden threadin.. samat asiat joka foorumilla ei vaan toimi.
Sivu 1 / 1
Zyxelin modeemeilla on ilmainen kolmen kuukauden käyttöönottotuki, joten jos kyse on alle kolme kuukautta sitten hankitusta modeemista, voit saada apua ongelman selvitykseen myös Zyxelin tuen kautta.
Jos kyseinen Zyxel-modeemi on Soneran kautta saatu tai ostettu, ja epäillään, että laitteessa on vikaa, voit olla yhteydessä vikapalveluumme, esimerkiksi Omien Sivujen Internetliittymän ongelmatilanne -lomakkeen kautta. Näin vikapalvelumme kautta voidaan kartoittaa tarkemmin, tuleeko asiassa kyseeseen modeemin takuuvaihto kauttamme.
Koita myös Ohjeet ja vinkit -sivumme ohjeita, jos liittymässä ilmenee häiriötilanteita myös silloin, kun tietokone on kytketty modeemiin verkkokaapelin avulla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kyseinen Zyxel-modeemi on Soneran kautta saatu tai ostettu, ja epäillään, että laitteessa on vikaa, voit olla yhteydessä vikapalveluumme, esimerkiksi Omien Sivujen Internetliittymän ongelmatilanne -lomakkeen kautta. Näin vikapalvelumme kautta voidaan kartoittaa tarkemmin, tuleeko asiassa kyseeseen modeemin takuuvaihto kauttamme.
Koita myös Ohjeet ja vinkit -sivumme ohjeita, jos liittymässä ilmenee häiriötilanteita myös silloin, kun tietokone on kytketty modeemiin verkkokaapelin avulla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.