Selittäkääpäs nyt että mikä järki on siinä että 100mb laajakaista Extran mukana tuleva reititin on konfattu umpeen ja asteukset on säädetty täysin väärin. Boxi päästää vain 10mb/s läpi koska asetuksista on jäänyt Wan 100/10 mb/s asetus väärään asentoon. Myöskään VPN (yritysverkko) yhteyksiä ei pääsetetä läpi, ja reititin uudelleenkäynnistelee noin 5 minuutin välein. Mikä järki on laittaa laitteeseen joku Soneran custom firmware joka on 5 vuotta vanha? kaikki yllämainitut ongelmat saataisiin kuntoon jos reitittimen pystyisi päivittämään uusimpaan softaversioon. Mutta kun ei. Mietin jo tehdä vikatiedotteen asiasta, mutta siellä lukee että modeemin/reitittimen konffaus ei kuulu tuen piiriin ja en haluaisi maksaa 100€ tästä. Siellä myös kehotettiin päivittämään softa ja samaa sanoi asiakaspalvelu! Näin ei voi kuitenkaan tehdä koska kyseinen laite on konffattu umpeen! Talossa on 6 konetta samaan aikaan netissä (3 langallisesti ja 3 langattomasti) ja modeemi uudelleenkäynnistelee tasaisesti 5 minuutin välein. Voitte kuvitella sitä huudon määrää kun kaksi vanhempaa yrittää tehdä etänä töitä, alakerrassa kaksi poikaa pelaavat pelejä netin kautta, ja vielä yksi tyttö valittaa kun ei pääse facebookkiin. Asiakastukenne sanoi että ainut vaihtoehto on ostaa oma reititin! EI NÄIN! miten saan tilattua uuden reitittimen teidän piikkiinne kun ette te siellä edes tiedä omien laitteidenne salasanoja!?
Edit: kyseessä ei siis ole modeemi vaan pelkkä Wlan reititin, joka tekee ongelmista vielä oudompia. Markkinoillahan on satoja Wlan reitittimiä ja menitte sitten valitsemaan sen ainoan joka ei toimi...
Zyxel 2302HW-P1 / Mikä järki?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.