Terve,
Ostin perjantaina otsikossa mainitun Zyxelin modeemin. Pelaa muuten hyvin, mutta ei toimi.
Ongelmana on, että purkki hakee nettiyhteyden pystyyn ja myös valot palavat. Yhteys näyttää olevan pystyssä.
Kone menee aluksi nettiin, mutta jossain vaiheessa se yhteys menee pätkimällä jumiin.
Purkkiin ei saa tällöin yhteyttä, bitti ei kulje ja paketteja tuntuu tippuvan matkalla.
Purkki pitää sammuttaa ja käynnistää uusiksi. Välillä jopa resetoida, jotta yhteys palaisi normaaliksi.
Tätä saa tehdä useamman kerran päivässä, joten siirryin takaisin käyttämään RR24(i) modeemia a linkiltä. Se toimii ja rokkaa kuten voi olettaa.
Purkin asetuksia katsellessa (heti resetoinnin jälkeen, ainoa jota muutan on wlan suojaus päälle ja nimi verkolle) adsl yhteyden tilaksi se näyttää "error" mutta nopeus on toisessa kolumnissa ilmoitettu se mitä pitääkin, 24/2.
Vian ollessa päälle soneran vikarobotti haisteli yhteyden toimivan normaalisti.
Oliskos guruilla lääkettä Zyxelin ongelmaan?
Firmware on uusin, mitä Zyxelin sivuilla tarjotaan.
ZyXEL 660HW-D1 / Yhteys katkeaa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.