Skip to main content

Zyxel modeemin langaton käyttöönotto

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Netti toimii, mutta haluaisin ottaa wlanin käyttöön. En ole tietokone-expertti, joten en tiedä, mistä saisin "Security key"-salasanan, jota tietokone kysyy, kun yritän yhdistää nettiin langattomasti. Miten saan langattoman netin käyttöön?

1 kommentti

  • September 4, 2012
Hei Lilli,
kurkkaatko modeemin pohjaan, onko siellä tämä Security Key nähtävillä? Langattoman verkkoyhteyden käyttöönoton lisäksi on hyvä myös muokata verkon salasana, jottei verkko jää salaamattomaksi.