Taloyhtiöön on valokaapeliyhteys, sonera toimitti reitittimen, joista ensimmäinen ei toiminut muutoin kuin ilman salausta. Sain tilalle toisen, se saatiin toimimaan ja kone löysi sen kun otimme ruksin pois auto kanavan vaihto. Yhteys vain kaatuu n 10 krt päivässä. Sain soneralta kolmannen reitittimen, no se ei toiminut pätkääkään.
Tällä kakkos reitittimellä yhteys toimii satunnaisesti, kunnes se katkeaa ja kone (HP probook 4320s) löytää yhteyden vasta kun reititin on käytetty virrattomana. Soneralle olen ollut yhteydessä huhtikuun alkupäivistä alkaen ja sieltä olen saanut neuvoksi kirjoittaa aiheesta tälle palstalle, he eivät asiassa kykene auttamaan.
Minkään muun reitittimen kanssa ei ole ollut vastaavia vaikeuksia.
Tällä haavaa talossa rouskutta iänikuinen Linksys reititin, ei horju ei heilu.
kme
ZYXEL NBG-417N yhteyttä ei löydy
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.