Skip to main content
Aukes eilen netti ja koitin boksia niin 30min toimii, sitten netti katkeaa, menee uudestaan päälle ja pätkii n. minuutin välein sen jälkeen. Toisella boksilla toimii normaalisti. Onkohan mahdollista saada rahallista korvausta tuosta boksista kun ei huvittas tota paskazyxeliä ottaa uutta tilalle kun tuntuu noi hajoilevan muillakin.

PS. spotifyn toimituksessa meni 3viikkoa vaikka luvattiin 24h kuluessa.
Vaihda wpa-asetuksista se tarkistusaika maksimiin. Nyt se on 30 min ja tästä johtuu katkeilu. En osaa paremmin neuvoa, kun en jaksa mennä modeemin asetuksiin.

Mutta vika on kyllä käyttäjässä eikä modeemissa. Rahallista korvausta omasta osaamattomuudesta saa harvemmin.
wpa asetuksista tarkistusaika laitettu maksimiin, pätkii silti samalla tavalla. Piuhan kanssa sama ongelma. WPA tietääkseni vaikuttaa vaan wlaniin? Ja ongelmanahan ei ollut wlanin pätkiminen vaan itse nettiyhteyden
Sain myös tänään täysin samanlaisen vekottimen kotiin. Harmi vain, että se ehti olemaan käyttökelpoinen vain noin tunnin. Muutaman uudelleenkäynnistämisen jälkeen laitteen Power-valo alkoi välkkymään punaisena kun käynnistin sen, ja jatkuu niin kauan kunnes laitteen sammuttaa. Se tekee sitä nyt joka kerta, kun yritän käynnistää laitetta.

Tehdasasetuksiin resetoimista on kokeiltu tuloksetta.

Jos jollain on jotain vinkkiä tarjolla, otan ne mieluusti vastaan!
SIKA kirjoitti:
Sain myös tänään täysin samanlaisen vekottimen kotiin. Harmi vain, että se ehti olemaan käyttökelpoinen vain noin tunnin. Muutaman uudelleenkäynnistämisen jälkeen laitteen Power-valo alkoi välkkymään punaisena kun käynnistin sen, ja jatkuu niin kauan kunnes laitteen sammuttaa. Se tekee sitä nyt joka kerta, kun yritän käynnistää laitetta.

Tehdasasetuksiin resetoimista on kokeiltu tuloksetta.

Jos jollain on jotain vinkkiä tarjolla, otan ne mieluusti vastaan!


Muistaakseni Punainen valo Zyxelissä on aina joko laitevika, tai virransyöttöongelma (eli liian pieni virta laitteen toimimiseksi oikein. )

Nyt en valitettavasti pääse itse tutkimaan k.o. laitteen manuaalia, kun tällä erää käyttämäni yhteys estää lataamasta ftp:ltä, mutta tuolta löytyy manuaalit joista löytynee tarkemmin:

http://us.zyxel.com/Support/Download-Li ... 0816160116
ftp://ftp.zyxel.com/P-660HW-D1_v2/user_ ... 40_Ed1.pdf
Jos Soneralta ostettu ja postitse lähetetty (eli ei Soneran myymälästä ostettu) modeemi on epäkunnossa, tapahtuu takuuvaihto laajakaistan Vikapalvelun kautta. Ilmoituksen voi lähettää kirjallisesti laajakaistan vikailmoituslomakkeella, jonka viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voi vapaamuotoisesti kuvailla vian oireet. Vikapalvelu ottaa yhteyttä lomakkeen perusteella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa