Aukes eilen netti ja koitin boksia niin 30min toimii, sitten netti katkeaa, menee uudestaan päälle ja pätkii n. minuutin välein sen jälkeen. Toisella boksilla toimii normaalisti. Onkohan mahdollista saada rahallista korvausta tuosta boksista kun ei huvittas tota paskazyxeliä ottaa uutta tilalle kun tuntuu noi hajoilevan muillakin.
PS. spotifyn toimituksessa meni 3viikkoa vaikka luvattiin 24h kuluessa.
Zyxel P-660HW-D1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.