Reilut puoli vuotta ollut käytössä tuo yhdistelmä 10/2M netillä ja toiminut oikealla nopeudella ilman ongelmia. Viime viikolla sitten nopeudet putosi johonkin 0.5/0.3M tasolle. En ole säätänyt mitään asetuksia tai päivittänyt modeemia yms. mitkä olisivat voineet tuon sotkea.
Modeemin hallintasivulla lukee "DSL Mode: Error"
Olen yrittänyt muuttaa asetuksia, mutta ilman apua. Resetoida modeemia jne.
Mikähän on vialla? Kokeiltu myös toisella modeemilla ilman apua.
Ei kiinnostaisi maksaa sitä sadan euron maksua asentajalle jos vika onkin täällä päässä.
http://img130.imageshack.us/img130/4051/zyxel.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/2659/zyxel2.jpg
Zyxel P-660HW-D1 + Sonera ADSL Extra ja hidas netti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.