Skip to main content

Zyxel P-870HN-51b WLAN ei toimi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Laite Zyxel P-870HN-51b, tänä aamuna lakkasi wlan toimimasta. Ei auta uudelleen käynnistys.
Vaihdettu kanavaan, mutta ei siitä huolimatta lähde toimimaan.
Minulla ollut alusta alkaen tämän laitteen kanssa ongelmia, hukkaa ajoittain ip-osoitteensa ja uudistaminen onnistuu vain laitteen uudelleen käynnistyksellä. Onko tämä ominaisuus?
Kokonaisuutena tämä Soneran ilmaiseksi toimittama VDSL-modeemi on todella surkea esitys, tosin ei ilmaiseksi saatavasta paljon muuta voi odottaa.
Mikäli löytyy ehdotuksia, miten langattoman verkon saa taas toimimaan, otan ehdotuksia mielelläni vastaan. Muuten käy ostamassa PAREMMAN laitteen.

Terveisin Jukka

2 kommenttia

  • April 1, 2012
Jaahas, WLAN alkoi taas toimimaan.
Missä lie vika, se ei selvinnyt.

T: Jukka

  • August 1, 2012
ootko aatellu sellasta että kun sammutat jonku aparaatin niin sammuuko sillon langaton? kuten esimerkiksi boksiin yhteydessä olevan koneen.