Laite Zyxel P-870HN-51b, tänä aamuna lakkasi wlan toimimasta. Ei auta uudelleen käynnistys.
Vaihdettu kanavaan, mutta ei siitä huolimatta lähde toimimaan.
Minulla ollut alusta alkaen tämän laitteen kanssa ongelmia, hukkaa ajoittain ip-osoitteensa ja uudistaminen onnistuu vain laitteen uudelleen käynnistyksellä. Onko tämä ominaisuus?
Kokonaisuutena tämä Soneran ilmaiseksi toimittama VDSL-modeemi on todella surkea esitys, tosin ei ilmaiseksi saatavasta paljon muuta voi odottaa.
Mikäli löytyy ehdotuksia, miten langattoman verkon saa taas toimimaan, otan ehdotuksia mielelläni vastaan. Muuten käy ostamassa PAREMMAN laitteen.
Terveisin Jukka
Zyxel P-870HN-51b WLAN ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.