Yhteys katoaa satunnaisesti, välillä viiden minuutin välein, välillä taas toimii ongelmitta muutamankin päivän. Firmware on päivitetty jossain vaiheessa Soneran uhkauskirjeen jälkeen, ja siitä ongelmat pikkuhiljaa alkoivat. Nyt yhteys on käyttökelvoton aina kun laitteen uudelleenyhdistysrumba alkaa.
Yhteyden kadotessa modeemista sammuu kaikki muut paitsi ylin valo, ja näyttää siltä että laite reboottaa. Sen jälkeen menee muutama minuutti ja yhteys toimii taas hetken normaalisti.
Sivu 1 / 1
Hei hawttu,
Suosittelisin tekemään asiasta suoraan vikailmoituksen niin saadaan asia tutkintaan. Onko sinulla mahdollisuutta testata yhteyttä toisella VDSL2-modeemilla? Voisit myös olla yhteydessä Zyxelin tukeen tarvittaessa.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Suosittelisin tekemään asiasta suoraan vikailmoituksen niin saadaan asia tutkintaan. Onko sinulla mahdollisuutta testata yhteyttä toisella VDSL2-modeemilla? Voisit myös olla yhteydessä Zyxelin tukeen tarvittaessa.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Voiko soneran puolelta kertoa mikä noissa on ollut ongelmana ?? Eiköhän itse laitteissa ollut kun niin monella ongelmia tän laatikon kanssa...
Eli miten ne ongelmat on korjattu vai onko vain vaihdettu laatikon merkkiätoiseen?
Eli miten ne ongelmat on korjattu vai onko vain vaihdettu laatikon merkkiätoiseen?
Hei NiceMan1972,
Oletko testannut yhteyttä toisella modeemilla. Lähimmästä Sonera kaupasta on mahdollista saada testaamista varten toista modeemia lainaan. Mikäli sama ongelma jatkuu toisellakin laitteella, niin tuolloin ongelma ei todennäköisesti johdu modeemista.
Jos sama ongelma toistuu toisellakin modeemilla, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Oletko testannut yhteyttä toisella modeemilla. Lähimmästä Sonera kaupasta on mahdollista saada testaamista varten toista modeemia lainaan. Mikäli sama ongelma jatkuu toisellakin laitteella, niin tuolloin ongelma ei todennäköisesti johdu modeemista.
Jos sama ongelma toistuu toisellakin modeemilla, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.