Mukana tulleen modemin Zyxel ohjekirjan neuvot on aivan turhaa koska kun avaan sivun 192.... niin sielläpä on aivan erilaiset sivut kuin ohjekirjassa. OTIST sivukin pitäis ohjekirjan mukaan löytyä näppärästi samantien mutta eipä vaan siinä mun sivulla sellasta näy.
Olen nyt siis netitön kun ei suostu siinä linjaa yhdistää. Kuvake tulee että olisin yhdistettynä mutta nettiin ei pääse.
Mä oon varmaan vähä tyhmä näitten hommien kans mut en pääse ees yhdistelee digiboxia ja kanavia kokeilemaan ku koko yhteyttä saa kuntoon.
25 minuuttia jonotin asiakaspalveluun (ja tuhlasin puolet saldosta) kuullakseni ettei minua voi auttaa sieltä. Helpsonin ajattelin jättää sinne kun alan yhdistelemään kanavia...
MURMUR!!!
Zyxel p660 tai jotain
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.