Skip to main content

Zyxel P870HN-51b - ongelmia

  • December 11, 2014
  • 10 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Otsikon laite kadottaa verkon joka päivän.... joskus löytää sen nätisti uudestaan, joskus ei. Useimmiten ongelmaksi tulee "ei löydä DNS palvelinta". Kokeiltua on : DNS serverin vaihto googleen, piuhojen uusiminen, verkkokortin ajurien päivitys. Ainoa ongelmaan auttava on laitteen resetointi. Alkaa pikkuhiljaa käpy hiiltyä kyseiseen, ei ole kiva lopettaa pelailua sen takia että muillakin koneilla on ongelmia. Mystiseksi asian todellakin tekee se että useimmiten ongelma on konekohtainen, eli motukan joutuu resetoimaan aina jokaista laitetta käynnistäessä uudelleen.

10 kommenttia

  • May 14, 2012
Hei Senseless

Oletko ollut yhteydessä vikapalveluumme?

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • June 4, 2012
Kauankohan tuota vianselvitystä pitää oikein odotella? Tuossa toukokuun puolessavälissä joku soneralta soitteli ja kyseli lisäinfoa asiasta, lupaili että noin viiden (arki)päivän sisään asia hoidetaan... nyt kuitenki se on jo melko juhlallisesti ylittynyt. Alkaa kyllä kaduttamaan pikkuhiljaa operaattorin vaihto, vaikka nykyinen liittymä on hilkun nopeampi, ei edellisen kanssa ollut vuosien yhteistyön aikana mitään ongelmia.

  • June 4, 2012
Hei senseless

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietosi.

  • June 4, 2012
Samaa häikkää täälläkin ja sama modeemi. Korjaantuu tosiaan, kun käynnistää modeemin uudestaan, löytää heti yhteyden. Pätkimistä tapahtuu ehkä muutaman kerran viikossa. Voisiko vika olla modeemissa?

  • June 5, 2012
Tuli tuo laskukin viimoin, joten nytten on asiakasnumerokin tiliin linkattu.

  • June 5, 2012
Hei senseless

Vikailmoituksesi on käsitelty ja korjaustoimenpiteitä on suoritettu. Ilmoitus vian korjauksesta ei ole jostain syystä saapunut teille asti. Pahoittelut tästä. Tarkastin linja ja pätkimistä meidän suuntaan ei ole havaittavissa. Tämän perusteella voisi olettaa että vika olisi modeemissa tai tietokoneessa. Oletko kokeillut toisella koneella? Modeemin takuuvaihtoa voisi myös harkita.

Vikailmoituksen kautta voimme vielä tarkistaa linjan, joten suosittelen sinua ottaa yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, 9-16:30, tai tekemään asiasta palvelupyynnön.

  • June 5, 2012
No vika ei ainakaan 4.6 ole korjattuna ollut, hieman auttaisi jos tietäisi milloin noita "toimenpiteitä" on suoritettu kun niiistä ei tänne asti ole ilmoiteltu.... Ja mistäs tuota motukan takuuvaihtoa sitten kannattaisi kysellä?

  • June 5, 2012
Hei senseless

Jos korjaustoimenpiteet eivät ole auttaneet, kannattaa asiasta tehdä uusi vikailmoitus. Modeemin takuuvaihto onnistuu Soneran Vikapalvelun kautta, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30.

Tätä ennen kannattaa varmistaa että vika on modeemissa. Paras tapa tähän on testata modeemia toisen tietokoneen kanssa.

  • June 11, 2012
Täälläkin sama probleema. Muutaman päivän (n. 3-4) välein katkeaa yhteys ja modeemi pitää käynnistää uudelleen. Onko laitteen asetuksissa mahdollisesti jokin aikakatkaisu päällä vai mikä on vikana?

  • August 22, 2013
Saman tyyppistä vikaa täällä. Onko takuuvaihto onnistanut?