Olen Sonera Laajakaista-palvelun asiakas 2.7.2011 alkaen. Hankkimani tuote on Sonera Laajakaista EXTRA 10M/10M-liittymä.
Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin lisätietoa/vahvistuksen VDSL2-modeemin omistajaoikeudesta.
Omistaako 2.7.2011 alkaen VDSL2-modeemin allekirjoittanut vai TeliaSonera Finland Oyj?
ZyXel VDSL2-modeemin omistusoikeus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.