Skip to main content

ZyXel VDSL2-modeemin omistusoikeus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Olen Sonera Laajakaista-palvelun asiakas 2.7.2011 alkaen. Hankkimani tuote on Sonera Laajakaista EXTRA 10M/10M-liittymä.

Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin lisätietoa/vahvistuksen VDSL2-modeemin omistajaoikeudesta.

Omistaako 2.7.2011 alkaen VDSL2-modeemin allekirjoittanut vai TeliaSonera Finland Oyj?

1 kommentti

  • July 12, 2011
Meiltä toimitettavat modeemit kuuluvat kampanjaan maksuttomina tai veloitetaan kertamaksulla. Tilausvahvistuksessa on mainittu mahdolllisesta veloituksesta. Kyseessä ei siis ole vuokralaite vaan laite on sinun oma.