Muutin vasta ja otin uuden nettiliittymän. Soneran siis ja sain edellä mainitun poksin. Mutta sitten huomasin ettei Steamiä saa käyntiin enään :o En tiedä missä vika? Olen koittanu kyseisen ZyXELL laatikon asetuksii muutella, mutta ei toimi ei. Steam ja Call of duty 6 sanoo vain: Could not connect to Steam network. This could be due to a problem with your internet connection, or, with the Steam network. Please visit www.steampowered.com for more info.
Ja koska muilla tuntuu toimivan steam ja vika ilmeni tämän uuden netin kanssa, niin päättelin myös vian johtuvan tästä netistä. Voisiko joku kertoa miten saan toimimaan pelin ja Steamin??
Kiiitos.. :)
ZyXELL P-660HW D1 ja nettipeli
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.