Ratkaistu

Luvatut liittymien "kylkiäiset"

  • 31 August 2023
  • 7 kommenttia
  • 218 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Perheeseemme tilattiin 4 kpl Telian liittymiä ja puhelimessa myyjä mainosti, että kaupanpäälle tulee vastamelu nappikuulokkeet arvoltaa jotain 70€ (JBL muistaakseni). No laskuja on makseltu ja kohta 2 kk kyselty asian perään, että missä ne luvatut kuulokkeet viipyy. Asiakaspalvelusta sanotaan joka kerta, että laitoimme asiaa eteenpäin ja teihin ollaan yhteydessä. No mutta kun mitään ei tapahdu, eikä yhteydenottoakaan kuulu. Mainostettiin liittymien ostohetkellä, että puhelu nauhoitetaan. Olen kertonut asiasta asiakaspalvelullekin ja pyytänyt, että kuunnelkaa  nyt ne nauhat, kun sellainen on olemassa. Tämä alkaa jo olemaan parin kuukauden kyselyjen jälkeen aika moista teatteria koko touhu. Ei sillä, että elämäni olisi kiinni noista nappikuulokkeista, mutta olen sitä mieltä, että jotain jos luvataan, niin siitä pidetään kiinni.

icon

Ratkaisu jäseneltä Merja_J 31 August 2023, 16:57

Katso alkuperäinen viesti

Aihe on suljettu kommenteilta.

7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Perheeseemme tilattiin 4 kpl Telian liittymiä ja puhelimessa myyjä mainosti, että kaupanpäälle tulee vastamelu nappikuulokkeet arvoltaa jotain 70€ (JBL muistaakseni). No laskuja on makseltu ja kohta 2 kk kyselty asian perään, että missä ne luvatut kuulokkeet viipyy. Asiakaspalvelusta sanotaan joka kerta, että laitoimme asiaa eteenpäin ja teihin ollaan yhteydessä. No mutta kun mitään ei tapahdu, eikä yhteydenottoakaan kuulu. Mainostettiin liittymien ostohetkellä, että puhelu nauhoitetaan. Olen kertonut asiasta asiakaspalvelullekin ja pyytänyt, että kuunnelkaa  nyt ne nauhat, kun sellainen on olemassa. Tämä alkaa jo olemaan parin kuukauden kyselyjen jälkeen aika moista teatteria koko touhu. Ei sillä, että elämäni olisi kiinni noista nappikuulokkeista, mutta olen sitä mieltä, että jotain jos luvataan, niin siitä pidetään kiinni.

Hei @Jaahas2023 ja tervetuloa Yhteisöön! 😊 

Ymmärrän, että asia harmittaa, kun aikaa on kulunut ja olet nähnyt vaivaa asian eteen. Puhelut nauhoitetaan joka kerta, kun puhelimitse meillä asioi. Näkyykö tuo nappikuuloke muuten myös tilausvahvistuksessa?

Kunniamerkki +1

Ei näy tilausvahvistuksessa, joten asian selvittäminen jää nauhoituksen varaan. Kaikki pitäisi saada paperille.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Ei näy tilausvahvistuksessa, joten asian selvittäminen jää nauhoituksen varaan. Kaikki pitäisi saada paperille.

Kerroit tuolla aikaisemmin, että olit pyytänyt asiakaspalvelijaa kuuntelemaan puhelun. Tuliko tähän vastausta, että luvattiinko puhelu kuunnella? 

Kunniamerkki +1

Ei suoraan sanottu, että kuunnellaan, vaikka kehotin kuuntelemaan tallenteet. Jokaisella yhteydenotto kerralla on vain sanottu, että laitetaan asiaa eteenpäin ja ilmoitetaan, kun on tietoa. Aikaa on kulunut, mutta yhteyttä ei ole koskaan otettu. Se tässä ihmetyttääkin ja alkaa tuntumaan siltä, että asia yritetään unohtaa. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Ei suoraan sanottu, että kuunnellaan, vaikka kehotin kuuntelemaan tallenteet. Jokaisella yhteydenotto kerralla on vain sanottu, että laitetaan asiaa eteenpäin ja ilmoitetaan, kun on tietoa. Aikaa on kulunut, mutta yhteyttä ei ole koskaan otettu. Se tässä ihmetyttääkin ja alkaa tuntumaan siltä, että asia yritetään unohtaa. 

Olisiko sinulla mahdollisuutta olla vielä kerran yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta sinulle voidaan lähettää kuulokkeet tulemaan? Kun olet yhteydessä sinne, voit pyytää asiakaspalvelijaa tarvittaessa olemaan meihin Yhteisöläisiin yhteydessä ja vinkata tästä keskustelusta hänelle. Emme pääse täältä Yhteisöstä ollenkaan asiakastietoihin käsiksi, joka hankaloittaa viemään tätä asiaa eteenpäin. Tottakai, jos kuulokkeet on sinulle luvattu, niin silloin ne sinulle kuuluu.

Kunniamerkki +1

Juu otin juuri yhteyttä ja esitin asian. Kerroin keskustelustamme, mutta minulle jäi sellainen mielikuva, että asiakaspalvelu ei oikein ole kartalla. Sama virsi vastauksena, että eivät voi oikein mitään itse tehdä. Lupasi laittaa esimiehelleen. No niinpä niin... samaa rataa jatkunee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Juu otin juuri yhteyttä ja esitin asian. Kerroin keskustelustamme, mutta minulle jäi sellainen mielikuva, että asiakaspalvelu ei oikein ole kartalla. Sama virsi vastauksena, että eivät voi oikein mitään itse tehdä. Lupasi laittaa esimiehelleen. No niinpä niin... samaa rataa jatkunee.


Jahas, vai sellaista. No jospa asia hoituisi nyt sitten tuon esimiehen kautta ja hän olisi meihin tarvittaessa yhteydessä jos ei saa asiaa muuten edistettyä. Harmillisen hankalaa tuntuu nyt olevan jostain syystä.