Perheeseemme tilattiin 4 kpl Telian liittymiä ja puhelimessa myyjä mainosti, että kaupanpäälle tulee vastamelu nappikuulokkeet arvoltaa jotain 70€ (JBL muistaakseni). No laskuja on makseltu ja kohta 2 kk kyselty asian perään, että missä ne luvatut kuulokkeet viipyy. Asiakaspalvelusta sanotaan joka kerta, että laitoimme asiaa eteenpäin ja teihin ollaan yhteydessä. No mutta kun mitään ei tapahdu, eikä yhteydenottoakaan kuulu. Mainostettiin liittymien ostohetkellä, että puhelu nauhoitetaan. Olen kertonut asiasta asiakaspalvelullekin ja pyytänyt, että kuunnelkaa nyt ne nauhat, kun sellainen on olemassa. Tämä alkaa jo olemaan parin kuukauden kyselyjen jälkeen aika moista teatteria koko touhu. Ei sillä, että elämäni olisi kiinni noista nappikuulokkeista, mutta olen sitä mieltä, että jotain jos luvataan, niin siitä pidetään kiinni.
Luvatut liittymien "kylkiäiset"
Ratkaisu jäseneltä Merja_J
Juu otin juuri yhteyttä ja esitin asian. Kerroin keskustelustamme, mutta minulle jäi sellainen mielikuva, että asiakaspalvelu ei oikein ole kartalla. Sama virsi vastauksena, että eivät voi oikein mitään itse tehdä. Lupasi laittaa esimiehelleen. No niinpä niin... samaa rataa jatkunee.
Jahas, vai sellaista. No jospa asia hoituisi nyt sitten tuon esimiehen kautta ja hän olisi meihin tarvittaessa yhteydessä jos ei saa asiaa muuten edistettyä. Harmillisen hankalaa tuntuu nyt olevan jostain syystä.
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.