Skip to main content

Moi

Ihmettelen tuota sovelluksen asiointi palvelun puhelinliittymät. Vaihdoin noin 2 kk sitten liittymän alle 15€ 200mbs yhteys mukaan jonka hinta oli 14.98€ ja nyt näyttää 25.11€. Miten tai miksi näin käy. Mikä on niin sanottu juttu muu kuin mielipahan aiheuttaminen ja hirveää selvityksen hakua johon ei osattu vastata. Osaatteko täällä kertoa mikä tämä on tapahtuuko monellekin näin. Näistä se vain on. 

Moi

Ihmettelen tuota sovelluksen asiointi palvelun puhelinliittymät. Vaihdoin noin 2 kk sitten liittymän alle 15€ 200mbs yhteys mukaan jonka hinta oli 14.98€ ja nyt näyttää 25.11€. Miten tai miksi näin käy. Mikä on niin sanottu juttu muu kuin mielipahan aiheuttaminen ja hirveää selvityksen hakua johon ei osattu vastata. Osaatteko täällä kertoa mikä tämä on tapahtuuko monellekin näin. Näistä se vain on. 

Tarkoitatko että liittymän hinta näkyy sinulla Minun Telian sovelluksessa nyt korkeampana? Oliko laskun suuruus kuitenkin edellisellä laskulla oikein? Suosittelisin odottamaan seuraavaan laskutuspäivään ja tarkistamaan tällöin laskuerittelyn. Kesken sopimuskauden emme tee muutoksia liittymähintoihin, joten siinä mielessä yllätysmuutoksia ei pitäisi tulla, kunhan keskittäjetuhintaan oikeuttavat ehdot täyttyvät (löytyvät tilausvahvistuksesta). 


Joo muuten että oli 15.49. Joku juttu siinä on. Mutta saa olla. Katsotaan ja seurataan. 


Kannattaa katsoa mitä ne liittymätarjoukset todellisuudessa pitää sisällään. Puhelinliittymää vaihtaessa moni katsoo vain kuukausihintaa, vaikka liittymän hintaan voi kuulua avausmaksua ynnä muuta.

 


Kauanko menee että tulee oikea hinta koska ei ole vieläkään oikea hinta tullut. Ihmettelen vain että kestää niin kuin erään presidentin päätökset. 


Kauanko menee että tulee oikea hinta koska ei ole vieläkään oikea hinta tullut. Ihmettelen vain että kestää niin kuin erään presidentin päätökset. 

Kuulostaa kyllä kummalliselta, ettei hinta ole vielä päivittynyt Minun Teliaan.🤔 Pääasia tietysti on, että hinta on ollut laskulla oikein, kuten aiemmin sanoit 15,49 euroa. Tuo ylimääräinen 50 senttiä voi olla esimerkiksi palvelupuheluista tai palvelutilauksista.

Ymmärsinkö oikein, että olit ollut yhteydessä asiakaspalveluumme tähän liittyen ja asiaa oli tutkittu? 


Ei ole tutkittu. Ylempi on nyt näkyvillä ja alempi joka on ollut oikea



​​​

 

---
Muokkaus MatildaJuulia: Kuva poistettu, jossa näkyy aloittajan liittymän numero


Ei ole tutkittu. Ylempi on nyt näkyvillä ja alempi joka on ollut oikea

 

Onko mahdollista jättää meille yhteydenottopyyntö, jotta voidaan asiaa tutkia tarkemmin? Tämä olisi nyt hyvä selvittää. Pääset lomakkeeseen täältä.

Huomasin, että kuvassa näkyy liittymän numero. Kannattaa piilottaa tuo kuva täältä, koska tämä on julkinen kanava. 


Voit poistaa sen kokonaan se on mun reittitimen numero


Voit poistaa sen kokonaan se on mun reittitimen numero

Poistettiin kuva toiveestasi 😊 Arvelinkin, että kyseessä oli mobiililaajakaistan liittymänumero, mutta parempi pelata varman päälle! 👌


On se kumma olin yhteydessä aspaan. Lupasi hoitaa asian mutta edelleen siellä häämöttää 25.11€. Katsotaan Ihmettelen suuresti. 


On se kumma olin yhteydessä aspaan. Lupasi hoitaa asian mutta edelleen siellä häämöttää 25.11€. Katsotaan Ihmettelen suuresti. 

Olitko milloin yhteydessä meidän asiakaspalveluun tuosta? Toki tuossa voi hetki kestää, että päivittyy Minun Teliaan ja laskullesi oikea hinta.


Näkyy olevan edelleen 25.11€. Ei näy tulevan muutosta. Kumma nousu. 


Näkyy olevan edelleen 25.11€. Ei näy tulevan muutosta. Kumma nousu. 

Tämä koskee varmaankin samaa laskutusta kuin mistä ollaan puhuttu tässä ketjussa? Oletko saanut nyt laskun, josta voisi tarkistaa mistä tuo koostuu? Varmistaisin myös kertoiko asiakaspalvelu miksi saldoerittely oli huomattavasti korkeampi? Pääasia on, että asia on nyt hoidossa, toivottavasti asiakaspalvelu saisi tuon pian päivitettyä oikean näköiseksi. 😊


Ei oo selvinnyt. Kävin kivijalkamyymälässä myös kysymässä. Täytyy odottaa ja katsoa mitä tulee. 


Vastaa