Skip to main content
Ratkaistu

telia Prepaid liittymän lataus on tehty vaikeaksi

  • 5. tammikuuta 2025
  • 45 kommenttia
  • 953 katselukertaa

Forum|alt.badge.img

Minulla on mökillä Telia Prepaidin kanssa toimiva Simpal Tuta tekstiviestillä toimiva patteri päälle ja patteri pois #01# ja #02"

koska prepaidillä hoidetaan vain pattereiden päälle kytkemistä ja kerran vuodessa olen R kipsalla ladannut saldoa 10 euroa. Tuo edellinen lataus tehtiin viime vuoden 2024 tammikuussa ja saldo pitäisi olla reilusti jäljellä. Telia on muuttanut Prepaid sovellusta aivan käsittämättömäksi jos ei saa selvää mistään. Olisin katsonut paljon saldoa on jäljellä ja sovelluksessa ei ole kohtaa josta sen näkisi.

no menin R kipsalle ja pyysin heitä katsomaan mikä on tilanne ja lataamaan taas 10 euroa saldo lisää jonka pitäisi kestää taas 360 päivää.

R täti sanoi että mun liittymä ei ole Prepaid lainkaan ja siihen numeroon ei voi ladata mitään. Edellisen jerran lataaminen onnistui samassa kipsassa ilman ongelmia. Sama simmi on toiminut useita vuosia, mutta nyt se on aivan dead. Ei menneet patterit päälle ja mitään vastausta ei kuulunut?

simmi toimi hienosti kun itsenäisyyspäivän aikaan mökiltä pois lähtiessä laitoin koodin #02# eli virrat pois. Ja tuli kuittaus että ok kuvatodisteena

 

Missäköhän mättää?

 

Ratkaisu jäseneltä SannaMKoo

Myynnix kirjoitti:

Minulla on mökillä Telia Prepaidin kanssa toimiva Simpal Tuta tekstiviestillä toimiva patteri päälle ja patteri pois #01# ja #02"

koska prepaidillä hoidetaan vain pattereiden päälle kytkemistä ja kerran vuodessa olen R kipsalla ladannut saldoa 10 euroa. Tuo edellinen lataus tehtiin viime vuoden 2024 tammikuussa ja saldo pitäisi olla reilusti jäljellä. Telia on muuttanut Prepaid sovellusta aivan käsittämättömäksi jos ei saa selvää mistään. Olisin katsonut paljon saldoa on jäljellä ja sovelluksessa ei ole kohtaa josta sen näkisi.

no menin R kipsalle ja pyysin heitä katsomaan mikä on tilanne ja lataamaan taas 10 euroa saldo lisää jonka pitäisi kestää taas 360 päivää.

R täti sanoi että mun liittymä ei ole Prepaid lainkaan ja siihen numeroon ei voi ladata mitään. Edellisen jerran lataaminen onnistui samassa kipsassa ilman ongelmia. Sama simmi on toiminut useita vuosia, mutta nyt se on aivan dead. Ei menneet patterit päälle ja mitään vastausta ei kuulunut?

simmi toimi hienosti kun itsenäisyyspäivän aikaan mökiltä pois lähtiessä laitoin koodin #02# eli virrat pois. Ja tuli kuittaus että ok kuvatodisteena

Missäköhän mättää?

 

Meillä on itse asiassa tällä hetkellä häiriötä Prepaid-latauksissa, mistä varmasti tämä ylläolevakin johtuu. Täältä löydät asiasta vielä häiriötiedotteen.

Onko sinulla meiltä muita palveluita olemassa? Jos on, niin suosittelen kirjautumaan Minun Teliaan ja Chat-palvelun kautta olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä. Voisimme sitä kautta tarkistaa samalla liittymäsi voimassaolon. Voit myös laittaa tähän keskusteluun linkin sinne chattiin, jotta asiakaspalvelija näkee heti mistä kanssasi on juteltu. 

Katso alkuperäinen viesti

45 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7040 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Kyllä jotain kummaa on nyt tuossa 🤔

Eilen vielä näkyi prepaidien voimassaolo kun vielä latasin toiseen liittymään lisää saldoa.

Tänään ei näy sovelluksessa (joka muuten lakkaa pian olemasta) eikä nettisivulla jonne pitää kirjautua nykyisin https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/prepaid/lataa#/order

Pelkkä viiva näkyy voimassaolon kohdalla.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

 


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Tuo kuva ylhäällä kuvaa kuinka informatiivinen systeemi on tämä uusi. Osta 10 eurolla saldoa, mihin jne. Tosi sekavaa. Ilmeisesti tehty tarkoutuksella tällaiseksi että asiakas vahingossa ostaa jotain mutta ei tiedä mitä tuli ostettua.


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1024 kommenttia
  • Ratkaisu
  • 5. tammikuuta 2025
Myynnix kirjoitti:

Minulla on mökillä Telia Prepaidin kanssa toimiva Simpal Tuta tekstiviestillä toimiva patteri päälle ja patteri pois #01# ja #02"

koska prepaidillä hoidetaan vain pattereiden päälle kytkemistä ja kerran vuodessa olen R kipsalla ladannut saldoa 10 euroa. Tuo edellinen lataus tehtiin viime vuoden 2024 tammikuussa ja saldo pitäisi olla reilusti jäljellä. Telia on muuttanut Prepaid sovellusta aivan käsittämättömäksi jos ei saa selvää mistään. Olisin katsonut paljon saldoa on jäljellä ja sovelluksessa ei ole kohtaa josta sen näkisi.

no menin R kipsalle ja pyysin heitä katsomaan mikä on tilanne ja lataamaan taas 10 euroa saldo lisää jonka pitäisi kestää taas 360 päivää.

R täti sanoi että mun liittymä ei ole Prepaid lainkaan ja siihen numeroon ei voi ladata mitään. Edellisen jerran lataaminen onnistui samassa kipsassa ilman ongelmia. Sama simmi on toiminut useita vuosia, mutta nyt se on aivan dead. Ei menneet patterit päälle ja mitään vastausta ei kuulunut?

simmi toimi hienosti kun itsenäisyyspäivän aikaan mökiltä pois lähtiessä laitoin koodin #02# eli virrat pois. Ja tuli kuittaus että ok kuvatodisteena

Missäköhän mättää?

 

Meillä on itse asiassa tällä hetkellä häiriötä Prepaid-latauksissa, mistä varmasti tämä ylläolevakin johtuu. Täältä löydät asiasta vielä häiriötiedotteen.

Onko sinulla meiltä muita palveluita olemassa? Jos on, niin suosittelen kirjautumaan Minun Teliaan ja Chat-palvelun kautta olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä. Voisimme sitä kautta tarkistaa samalla liittymäsi voimassaolon. Voit myös laittaa tähän keskusteluun linkin sinne chattiin, jotta asiakaspalvelija näkee heti mistä kanssasi on juteltu. 


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Telia on hovitoimittaja ja kk lasku noin 70 euroa kertoo jotain.


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1024 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025
Myynnix kirjoitti:

Telia on hovitoimittaja ja kk lasku noin 70 euroa kertoo jotain.

No se kertoo jo paljonkin! Meillä on tosiaan chat näin sunnuntaisinkin auki, eli voisimme sitä kautta tosiaan vilkaista tuota Prepaid-liittymääsi tarkemmin ja tehdä siitä tarvittaessa häiriöilmoituksen eteenpäin! 


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Chatissa oli vain Tellu ja se ei ymmärrä mun kysymyksiä


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1024 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025
Myynnix kirjoitti:

Chatissa oli vain Tellu ja se ei ymmärrä mun kysymyksiä

Jos vastaat niihin Tellun kysymyksiin pari kertaa “Ei mikään näistä, arvaa uudelleen” niin sinne tämän jälkeen pitäisi ilmestyä vaihtoehto “Avaa chat asiakaspalvelijalle”. Ja tämän jälkeen pääset ihmiselle juttelemaan! 😊 Ja kunhan tosiaan olet Minun Teliaan kirjautunut joko mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Aspan Jenna heitti pyyhkeen kehään

 

 


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1024 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025
Myynnix kirjoitti:

Aspan Jenna heitti pyyhkeen kehään

Onpa harmillista ettei asia nyt sieltä hoitunutkaan. Tietääkseni kaikilla pitäisi olla työkalut Prepaid-liittymien hallinnointiin, ja tarvittaessa vikailmoitusten tekemiseen.

En pompottele sinua nyt enää uudelleen chattiin, mutta voisit tehdä asiasta kuitenkin vielä häiriöilmoituksen täältä lomakkeen kautta kun ennätät. Valitse sieltä että asia koskee Häiriöilmoitusta, ja kerro tietoihin ainakin prepaid-liittymäsi numero ja tosiaan se, että lataus on sinulla epäonnistunut. Jos muistat milloin olet vuosi sitten viimeksi ladannut saldoa, niin lisää sekin tietoihin. Myös linkin tähän keskusteluun voit liittää mukaan! 

Pahoittelut vielä ylimääräisestä vaivasta. 🙏🏻


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Koetetaan. Mökille mennään vasta pääsiäisenä ja voinhan ostaa uuden Prepaidin. Kenties asiat olisivat silloin paremmin ja informatiivisesti paremmin.


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1024 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Uusi prepaid-liittymäkin on toki mahdollinen, mutta kyllähän siihen nykyiseesikin pitäisi saldon latauksen onnistua. Uskon että tuolla lomakkeella asiasi otetaan kyllä pikaisesti käsittelyyn! 

Ja tosiaan kuten ​@kiisseli67 ylempänä jo mainitsikin, niin tuo Prepaid-sovellus on pian poistumassa käytöstä. Meille tuli viime syksynä uusi Prepaid-latauskanava käyttöön, johon kannattaa myös tutustua. Jatkossa sitä kautta hoituu näppärimmin saldolataukset ja omien prepaid-liittymien saldon seuranta.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Moi Sanna, katselin tuota uutta systeemiä siellä mielestäni ole helppotajuisesti esitetty mitä lataa saldoa 10 euroa oikeesti tarkoittaa? Minä haluaisin saada selvyyden siihen että kerrottaisiin selvästi ostamalla esim. Tämän 10.00 euron lisää saldoa paketin kerrottaisiin että tämä saldo on voimassa 365 päivää ostosta. Samoin mistään ei voi tarkistaa mikä on saldotilanne ja sitä kautta se muistuttaa asiakasta että ensi kuussa on ostettava uusi 10 euron paketti tai vastaava.

nämä asiat oli selkeät vanhassa systeemissä. Paras asiakastyytyväisyys ja nurina tulee olemaan haasteita ellei Telia muuta asiaa selkokielelle.


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 1888 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025
kiisseli67 kirjoitti:

Pelkkä viiva näkyy voimassaolon kohdalla.

Sama vika täällä. Vanha järjestelmä näyttää viivaa, uudesta järjestelmästä koko voimassaolo-kenttä puuttuu kokonaan. Hmm, vielä marraskuussa voimassaolo näkyi kyllä uudessakin järjestelmässä.

Vanha järjestelmä:

Liittymä voimassa -
Liittymätyyppi Telia Prepaid
Saldoa 27.88 €
Bonussaldoa 0 €
  -

 

Uusi järjestelmä:

Liittymätyyppi Telia Prepaid
Prepaid-saldo 27,87 €
Bonussaldo 0,00 €

 

Saldo näköjään heittää sentillä uuden ja vanhan järjestelmän välilllä.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Minun luottamus tällaisiin kepuli juttuihin on koetuksella. Mitähän kuluttajaviranomaiset tykkää tällaisesta kuluttajan “sumuttamisesta"


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Itse olen huomannut Oma Teliassa että omien liittymien kohdalla ei selkeesti näe että liittymä X on voimassa tällä hinnalla xx.xx.xxxx asti. Telia selvästi luottaa siihen ettei asiakas kiinnitä huomiota tähän ja Telia pääsee noudattamaan "JONKA JÄLKEEN NOUDATETAAN NORMAALIA HINNASTO HINTAA"

Kysyin kerran Telia myymässä tästä ja ei osannut edustaja tähän mitään kommentoida.


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 1888 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025
Myynnix kirjoitti:

Tuo kuva ylhäällä kuvaa kuinka informatiivinen systeemi on tämä uusi.

Jaahas, jälleen kerran huonosti toteutettu responsiivinen sivu. Kokeile kääntää puhelin vaaka-asentoon tai vaihda selaimesta muodoksi mobiilin sijaan työpöytä. Tai kirjaudu Minun Prepaidiini mobiililaitteen sijasta tietokoneella. Tietokoneella käytettynä tuossa näytössä lukee yläreunassa, mitä numeroa olet lataamassa

Telia ei voi puolustella, etteikö tieto mahtuisi kännykänkin näytölle, sillä puhelinnumero näkyy tietokoneella, vaikka ikkunan pienentäisi 244×589 pikselin kokoiseksi. Kaikissa nykyisissä älypuhelimissa on suurempi näyttö kuin 244×589 pikseliä.

 


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 1888 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025
Myynnix kirjoitti:

mitä lataa saldoa 10 euroa oikeesti tarkoittaa?

Kun lataat 10 € saldoa, liittymäsi nykyiseen saldoon lisätään 10 €. Ladattu saldo on voimassa niin kauan kuin liittymäkin, tai kunnes saldo on käytetty. Toisin sanoen, kun lataat liittymääsi säännöillisesti, mutta et käytä saldoa, niin saldo on lähes ikuista.

Liittymä on voimassa noin 364 – 365 päivää viimeisimmästä latauksesta.

Myynnix kirjoitti:

Samoin mistään ei voi tarkistaa mikä on saldotilanne

Minulla saldon tarkastaminen onnistuu sekä vanhan että uuden järjestelmän kautta.

Muistatko, minä päivänä latasit liittymää edellisen kerran? Mikäli se oli 1., 2., 3., 4. tai 5. tammikuuta 2024, liittymäsi on valitettavasti ehtinyt mennä vanhaksi.

Mitä tapahtuu, jos soitat liittymäsi numeroon puhelimella? Tästäkin voi päätellä jotakin.

Soi liittymä on toiminnassa
Tuuttaa varattua Jos Simpal ei tue puheluita, se saattaa hylätä ne varattuäänellä.
Palvelua ei ole toteutettu Jos Simpal ei tue puheluita, se saattaa kertoa verkolle, ettei se osaa puheluita.
Numeroon ei saada yhteyttä Onko Simpalilta katkennut sähköt, laite mennyt jumiin tai alueella on verkossa häiriö?
Valitsemanne numero ei ole käytössä Liittymä on mennyt vanhaksi.
Tämä on vastaaja Simpalin tilanteesta emme pysty sanomaan yhtään mitään, mutta itse liittymä on ainakin vielä voimassa.

 

Miltä liittymän tiedot näyttävät vanhassa ja uudessa järjestelmässä?

Minulla sattuu olemaan juuri sopivasti pari päivää sitten vanhaksi mennyt Prepaid. Se käyttäytyy näin:

Vanha järjestelmä:

Liittymä voimassa -
Liittymätyyppi Telia Prepaid
Saldoa - €
Bonussaldoa - €
  -

 

Uusi järjestelmä:

Liittymätyyppi Unknown

Forum|alt.badge.img+4
  • Irkkaaja
  • 693 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2025

Minulla on eräässä paikassa reitittimessä Telian prepaid-liittymä, koska käyttöä on muutaman kerran kuukaudessa ja päiväveloitus on kustannustehokas ratkaisu. Mutta nyt näyttää touhu menevän vaikeaksi jos lataussovellus lakkaa toimimasta. Kirjauduin nyt nettisivuille,  mutta nyt pitäisi reitittimellä lähettää jokin viesti. Taitaa jäädä lähettämättä.Saldoa näytti olevan reilu 5 euroa, joten käytän sen loppuun ja otan helpommin hallittavan liittymän. 
Miksi taas ollaan tekemässä uudistusta, joka ei palvele käyttäjää.


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1582 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2025
AsiakasY kirjoitti:

Taitaa jäädä lähettämättä.Saldoa näytti olevan reilu 5 euroa, joten käytän sen loppuun ja otan helpommin hallittavan liittymän. 
Miksi taas ollaan tekemässä uudistusta, joka ei palvele käyttäjää.

Minulla pääsi lokakuussa menemään Telian prepaid , jota käytin reitittimessä mökillä harvakseltaan , vanhaksi ja uutta en ota , kun prepaidin hallinta on sotkettu pahanpäiväisesti.

Markkinoilta löytyy kyllä prepaideja tai vastaavia , jotka on suunniteltu käyttäjäystävällisemmiksi.


SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 538 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2025

@Myynnix nämä ovat hyviä huomioita uudesta järjestelmästä, joihin ​@irritus vastasikin sulle jo kattavasti. Asiakastukisivustoltamme löytyy myös kattavasti tietoa Prepaidia koskien, kuten miten voit nähdä saldon voimassaolon tai sen määrän.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2025

Ostan uuden Prepaidin maaliskuussa ja aloitan sen kanssa uuden elämän. Seuraan mielenkiinnolla miten homma menee ja kuinka muut uutuuteen kommentoi.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • 68 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2025

Jäljellä olevan saldon tarkastaminen on tärkeä, ja sen perusteella sitten lisä ostos Ärrällä tai sovelluksella jos se toimii kunnolla. Oma Prepaid käyttö on vain 20-30 tekstarin lähetys vuodessa  mökin patteri päälle ja pois. Eli ei muuta. Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Telia mitkään muut ei toimi Ahvenanmaan Fiskössä.


  • Telialainen
  • 6 kommenttia
  • 9. tammikuuta 2025

Moikka,

@Myynnix kokemat Prepaid-liittymän lataamisen ongelmat (”R täti sanoi että mun liittymä ei ole Prepaid lainkaan ja siihen numeroon ei voi ladata mitään. Edellisen jerran lataaminen onnistui samassa kipsassa ilman ongelmia.”) ovat valitettavasti johtuneet tuolloin vallinneesta häiriöstä Prepaid -latauksissa.

Samoin ​@kiisseli67 kertoma tilanne johtui myös tästä samasta häiriötilanteesta. (”Eilen vielä näkyi prepaidien voimassaolo kun vielä latasin toiseen liittymään lisää saldoa. Tänään ei näy sovelluksessa (joka muuten lakkaa pian olemasta) eikä nettisivulla jonne pitää kirjautua nykyisin https://www.telia.fi/kauppa/liittymat/prepaid/lataa#/order Pelkkä viiva näkyy voimassaolon kohdalla.”).

Telia Prepaid -liittymän saldon tarkistuksesta syntyi keskustelua myös yllä. Liittymän saldon voi tarkistaa ilmaiseksi lähettämällä tekstiviestin PREPAID SALDO numeroon 15400. Telia Prepaid -liittymän saldon voi tarkistaa kirjautumalla Minun Prepaid -palveluun. Lisätietoja: Minun Prepaid -palvelun käyttö | Asiakastuki

​Esimerkki näkymästä omiin Prepaid -liittymiin: 

 

@Myynnix sanoit: ” Tuo kuva ylhäällä kuvaa kuinka informatiivinen systeemi on tämä uusi. Osta 10 eurolla saldoa, mihin jne. Tosi sekavaa. Ilmeisesti tehty tarkoutuksella tällaiseksi että asiakas vahingossa ostaa jotain mutta ei tiedä mitä tuli ostettua.”

@Myynnix  Lataustuotevalikoima on uudessa latauskanavassa sama kuin ennenkin. Ikävää, jos olet kokenut käyttöliittymän hankalaksi. Käyttöliittymätekstit ovat suunnilleen samat uudessa latauskanavassa kuin poistuvassakin. Millaiset muutokset mielestäsi selkiyttäisivät lataustuotteen valintaa asiakkaan kannalta?

Kiitos ehdotuksesta lisätä tieto saldolatauksen voimassaolosta ennen latausta. Kuten ​@irritus jo sanoi, ladattu saldo on voimassa niin kauan kuin liittymäkin, tai kunnes saldo on käytetty. Jokainen lataus jatkaa Prepaid -liittymän voimassaoloa 12kk. Latauksen jälkeen asiakas saa tekstiviestivahvistuksen latauksesta ja ko. viestissä on liittymän voimassaolo. Myös Minun Prepaid -palveluun kirjautuneena näkyy Prepaid -liittymän voimassaolo. Lisäksi Prepaid-liittymään tulee tekstiviestillä muistutus liittymän vanhentumisen lähestyessä. Myös alhaisesta rahasaldosta tulee muistutus.

@irritus “Saldo näköjään heittää sentillä uuden ja vanhan järjestelmän välilllä.” Vanhassa/poistuvassa latauskanavassa saldon kolmas desimaali pyöristetään ylöspäin. Siitä johtuu ero. Vanha latauskanava ja Telia Prepaid -lataussovellus poistuvat 16.1.2025.

@AsiakasY jos sinulla on tili vanhassa latauskanavassa ja sinne luotuna Prepaid Perhe, voisit luoda Minun Prepaid -tilin ja käyttää “Tuo Prepaid Perheen numerot” -toimintoa. Ks. ohjeet: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/minun-prepaid#liittyman-lisaaminen


  • Telialainen
  • 6 kommenttia
  • 9. tammikuuta 2025
irritus kirjoitti:
Myynnix kirjoitti:

Tuo kuva ylhäällä kuvaa kuinka informatiivinen systeemi on tämä uusi.

Jaahas, jälleen kerran huonosti toteutettu responsiivinen sivu. Kokeile kääntää puhelin vaaka-asentoon tai vaihda selaimesta muodoksi mobiilin sijaan työpöytä. Tai kirjaudu Minun Prepaidiini mobiililaitteen sijasta tietokoneella. Tietokoneella käytettynä tuossa näytössä lukee yläreunassa, mitä numeroa olet lataamassa

Telia ei voi puolustella, etteikö tieto mahtuisi kännykänkin näytölle, sillä puhelinnumero näkyy tietokoneella, vaikka ikkunan pienentäisi 244×589 pikselin kokoiseksi. Kaikissa nykyisissä älypuhelimissa on suurempi näyttö kuin 244×589 pikseliä.

 

Kiitos palautteestasi ​@irritus! Välitin tämän eteenpäin ja sekä designer että kehittäjä katsovat asiaa.