Skip to main content

Mulla oli etu spotify premiumiin mutta ei ole enää kun onnistuin sen eilen hukkaamaan saamatta sitä käyttöön

 

Hei! Spotify premiumin saat omilta sivuilta käyttöösi : https://www.sonera.fi/kauppa/palvelut/spotify-premium siirry omille sivuille tuolla olevan linkin kautta ja ota etu talteen.


saat Spotify premium soittamalla asiakaspalveluun 0800133133.


Siihen kannatta myös varautua, että loppuu ennen aikojaan. Tilasin tarjouksen 21.10.2015 ja sain äsken ilmoituksen, että loppuu 2.1.2016. Kiusa se on pienikin kiusa...



@lyzco kirjoitti:


Siihen kannatta myös varautua, että loppuu ennen aikojaan. Tilasin tarjouksen 21.10.2015 ja sain äsken ilmoituksen, että loppuu 2.1.2016. Kiusa se on pienikin kiusa...






Vaikea sanoa, että miten tuossa on noin mennyt. Meidän asiakaspalvelu tietysti voi tarkistella asiaa, mikäli haluat tarkempaa selvyyttä. Pystyt laittamaan asiakaspalveluun viestiä omien sivujen kautta tai Facebookissa. 


Hei.

Otin ton 3kk jakson mutta myös lopetin sen tuolta omilta sivulta kun tuli tekstari 3kk koejakson loppumisesta mutta ilmeisesti jostain syystä se ei katkennut(ilmeisesti toi pitää keskeyttää sieltä lisäpalveluista koska nyt se sitten näyttää ettei se käytössä) eli toi on nyt jatkut tietämättäni joulukuun?.Huomasin asian vasta tänään eli miten tossa nyt pitää toimia?.



@arapahoe kirjoitti:

Hei.

Otin ton 3kk jakson mutta myös lopetin sen tuolta omilta sivulta kun tuli tekstari 3kk koejakson loppumisesta mutta ilmeisesti jostain syystä se ei katkennut(ilmeisesti toi pitää keskeyttää sieltä lisäpalveluista koska nyt se sitten näyttää ettei se käytössä) eli toi on nyt jatkut tietämättäni joulukuun?.Huomasin asian vasta tänään eli miten tossa nyt pitää toimia?.


Hei! Kyllä Spotify pitää irtisanoa sen liittymän lisäpalveluista, johon se on hankittu. Spotify free jää sen jälkeen voimaan, josta ei mene maksua. https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotifyn-irtisanominen?id=1161


Omasta mielestäni kyllä jo katkaisin silloin kun tuli toi ilmoitus tekstarina.Tolloin oli tosin se ilmainen jakso voimassa eikä siitä tullut mitään ilmoitusta mitä nyt tuli tonne soneran emailiin.Ärsyttää vain maksaa palvelusta jonka luuli jo lopettaneensa ja jota ei ole tullut käytettyä ollenkaan.



@arapahoe kirjoitti:

Omasta mielestäni kyllä jo katkaisin silloin kun tuli toi ilmoitus tekstarina.Tolloin oli tosin se ilmainen jakso voimassa eikä siitä tullut mitään ilmoitusta mitä nyt tuli tonne soneran emailiin.Ärsyttää vain maksaa palvelusta jonka luuli jo lopettaneensa ja jota ei ole tullut käytettyä ollenkaan.


Hei arapahoe! Ota chatin kautta yhteys omilta sivuilta ( Kysy meiltä = chat ) Soneran asiakaspalvelijaan ja kysy tuosta Spotifysta. He voivat tarkistaa sen tilan ja irtisanoa sen, jos on vielä tilaus voimassa.


...mutta kun ei onnistu...missä siellä omilla sivuilla se on...???



@Zaruli kirjoitti:


...mutta kun ei onnistu...missä siellä omilla sivuilla se on...???






Chat löytyy sivun oikealta alakulmasta. Pitää olla kirjautuneena Sonera tunnuksella (ei laajakaistatunnus / matkapuhelinnumero / s.postiosoite yms). Sonera tunnus tehdään verkkopankkitunnuksilla. Jos käytössäsi on Adblock / tai vastaava tracking / mainosesto sovellus niin Chattiä ei taida näkyä sivuilla)



 



Spotify Edun voi aktivoida liittymälle mille haluat sen lisäpalveluista.



@Zaruli kirjoitti:

...mutta kun ei onnistu...missä siellä omilla sivuilla se on...???


Hei Zaruli ja tervetuloa klaaniin! Tarkoititko Spotify Premium etua? Löydät sen täältä, kun kirjaudut omille sivuille tuolta : https://www.sonera.fi/kauppa/palvelut/spotify-premium Klikkaa sitten liittymää, johon haluat tuon edun. Valitse lisäpalvelut -> Spotify, jonka jälkeen tulee tuo 3kk:den tarjous.


Vastaa