Telian kaapelitv asiakaspalvelu on erittäin huonosti hoidettu. Ei saa laskuja minun Teliaan ja ei ole tietoa tuleeko ne sinne ollenkaan. Minulla on kaapelikortti tällä hetkellä käytössä. Voin toki lopettaa sen käytön, mutta loppuuko samalla digilähetykset osasta kanavia? Ohjeiden mukaan pitää olla kaapelikortti linkitettynä osaan kanavista. Vai onko ohjeet enää voimassa? Ei voi itse vaikuttaa tähän operaattorin valintaan ja lienee näitä kaapelitv:n käyttäjiä muitakin kuin muutama Suomessa.
Laittakaa nyt ihmeessä myös nämä kaapelitv-asiat näkymään minun Teliaan ja myös niiden muokkaaminen siellä. Näyttää tuo kaikki muu jo onnistuvan, joten mikä tässä asiassa mättää?
Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman.