Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JaKo08500
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian matkapuhelin laskussa ei ole viivakoodia.

Eli kysymys on löytyykö Teliasta henkilöä joka voisi kertoa miksei Telian laskussa ole viivakoodia? 

Edit MinnaLN: siirretty ketju aihetta vastaavaan osioon.

4 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@JaKo08500  kirjoitti:

Eli kysymys on löytyykö Teliasta henkilöä joka voisi kertoa miksei Telian laskussa ole viivakoodia? 


Huomenta @JaKo08500! Vastaus tähän kysymykseen löytyy tämän linkin takaa:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Telia-tunnukset-telia/Uudet-laskutustavat-aiheuttavat-hammenny...

 

eli toive on kirjattu Telialle, mutta toistaiseksi ei ole mitään uutta tietoa asian etenemisestä.🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
JaKo08500
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Toinen asia joka ihmetyttää tässä viivakoodi asiassa että eikö Telian laskutuksella ole omaa asiakaspalvelua. Yleinen asiakaspalvelu pahoittelee ettei tiedä mitään ja puhelinvaihde ei pysty yhdistämään laskutukseen vaa siihen tietämättömän asiakaspalveluun. Kummassakaan ei voida ottaa soitto/sähköposti pyyntiä. 

SINAD
Konkari
  • 457 custom-general.kudos
  • 899 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Sain vielä sähköpostin kautta linkit PDF-laskuihin joissa on viivakoodi. Samat laskut on myös minun telian kautta PDF:nä, mutta näissä ei ole viivakoodeja, muutenkin ihan kämäsen näköisiä verrattuna vanhoihin. Miksi ihmeessä laskun formaatti on pitänyt ryssiä tällaiseksi? Kyllä viivakoodi pitää ehdottomasti olla, maksan käytännössä kaikki laskut niistä.

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 116 custom-general.kudos
  • 430 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions


@JaKo08500  kirjoitti:

Toinen asia joka ihmetyttää tässä viivakoodi asiassa että eikö Telian laskutuksella ole omaa asiakaspalvelua. Yleinen asiakaspalvelu pahoittelee ettei tiedä mitään ja puhelinvaihde ei pysty yhdistämään laskutukseen vaa siihen tietämättömän asiakaspalveluun. Kummassakaan ei voida ottaa soitto/sähköposti pyyntiä. 


Meidän kuluttaja-asiakaspalvelu hoitaa myös laskutukseen liittyvät yhteydenotot ja siellä on tarkoitus hoitaa asia kuin asia kerralla maaliin. Jos jokin juttu jäi vielä auki kannattaa olla uudemman kerran meidän asiakaspalveluumme yhteydessä. Meillä on nämä määrätyt yhteydenottotavat asiakaspalveluun, eikä niihin kuulu soittopyyntö tai sähköpostia. Vaan toki, jos se laskuasia on sellainen jota voi pohtia vaikka täällä Yhteisössä ihan yleisellä tasolla niin kysy pois!

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)