Olen ollut melko tyytyväinen Telian asiakas jo n.15 vuotta, mutta nyt asiakkuus on koetuksella. Maksan lähes 200 euroa kuukaudessa kaikista Telian palveluista, ja nyt kesäkuussa-21 laskuuni oli lisätty ylimäärinen 219 euron maksu joka oli virhe Telialta ja aiheeton. Kun soitin asiaksapalveluun niin sieltä todettiin se myös ja pyydettiin vain vähentää tuo summa laskusta ja niin myös tein. Noin viikon perästä tuli sitten postitse kotiin karhulasku tästä ja taas jonottamaan puhelimeen pääsyä asiakaspalveluun ja taas tyttö sanoi että kaikki on ok ja lasku aiheeton hän vahvistaa sen. Meni taas viikon päivät ja sitten kilahti puhelimeen Telialta tekstiviesti että teillä on avoin maksamaton lasku joka on HETI maksettava tai kaikki Telia yhteydet katkaistaan..... ja taas puhelimeen selvittää asiaa eikä enää niin kohteliaasti, mutta nyt vastasi mies joka oli ymmällään asiasta lupasi soittaa takaisin hetken perästä ja niin soittikin. Hän sanoi että tuon suuruinen "lasku" täytyy heidän hyväksyttää paperilla pomolla (digiaikaan) ja hän tekee sen ja vie sitten hänelle. Sovittiin että hän soittaa ja varmistaa minulle kun pomo on sen allekirjoittanut. Kolmen päivän kuluttua hän lähetti tekstiviestin että paperi on edelleen pomon pöydällä ilman allekirjoitusta. Missähän se pomo seikkailee kun ei ole kolmeen päivään käynyt työpöytänsä ääressä? Kiusanteoltahan tämä Telialta tuntuu, ei tätä muuksi voi kutsua, ja nyt odotankin jännittyneenä kumpi ehtii ensin, pomo työpöytänsä ääreen vai katkeeko yhteydet. Jos katkee niin niitä ei tarvitse Telian enää avatakkaan....käännyn sitten muiden palveluntarjoajien puoleen. Halusin tämän vain kirjoittaa sen vuoksi nyt kun vielä yhteydet Teliaan on, jatkosta kun en tiedä.
Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman, ja tehty tästä aloituksesta uusi viestiketju.