Uutinen

Asiakaspalvelu tavoitettavanasi vuorokauden ympäri

  • 1 October 2021
  • 3 kommenttia
  • 256 katselukertaa
Asiakaspalvelu tavoitettavanasi vuorokauden ympäri
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Olet lähdössä reissuun ja muistat yhtäkkiä liittymäsi kaipaavan pikaista päivitystä, jotta saat isomman datapaketin käyttöösi ulkomaille. Laskun eräpäivä lähestyy ja yllättävien kulujen vuoksi tarvitset laskullesi maksuaikaa. Oma suosikkisarjasi on päättynyt ja haluat siitä syystä saada kanavapaketin toistaiseksi päättymään. Näppäilit PIN-koodin kolmesti väärin ja nyt tarvitset pikaisesti PUK-koodia saadaksesi puhelimen taas auki.

Kuulostaako nämä tilanteet sinustakin tutulta? Voit hoitaa kaikki nämä ja monet muut asiat näppärästi itsepalveluna, mutta jos kaipaat apua, tukea tai asiasi vaatii lisäselvitystä, tavoitat myös asiakaspalvelumme vuorokauden ympäri: vaikka keskellä yötä ja jopa pyhäpäivinäkin. 

 

Palveluiden hallinnointi itsepalveluna

 

Voit hoitaa lähes kaikki asiat täysin itsepalveluna sinulle sopivaan kellonaikaan. Pääset esimerkiksi muokkaamaan liittymiäsi ja palveluitasi, tarkastelemaan ja maksamaan laskuja, hakemaan maksuaikaa ja tilaamaan uusia tuotteita, kun olet kirjautunut asiakassivuille verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella tunnistautuen. Voit myös luoda näiden avulla itsellesi Telia Tunnuksen, jolla voit jatkossa kirjautua asiakassivuille ja Minun Telia -sovellukseen. 

Sivustolla navigointi kannattaa aloittaa yläpalkista löytyvästä "Minun Telia" -sarakkeesta. Pystyt siitä avautuvan alasvetovalikon kautta hoitamaan liittymä- tai laskuasioitasi näppärästi, ja näkemään myös laskusi ja sinulle räätälöidyt edut ja tarjoukset. 

 

 

Löydät yksityiskohtaiset ohjeet palveluiden hallinnointiin itsepalveluna apu- ja tukisivustoltamme.

Jos asiasi vaatii kuitenkin asiakaspalvelun apua tai et muuten tiedä miten tilanteessasi edetä, chat-asiakaspalvelu on tavoitettavanasi vuorokauden ympäri.

 

Asiakaspalvelua vuorokauden ympäri

 

Olet sitten liittymäasioilla liikkeellä mihin aikaan ja minä päivänä vain, olemme aina tavoitettavanasi. Palvelemme vuorokauden ympäri 24/7 asiakassivuilta ja Minun Telia -sovelluksesta löytyvän chatin kautta. Chat-ikkunan saat auki sivun oikeasta laidasta löytyvästä chat-painikkeesta. Jos käytät Minun Telia -sovellusta, löydät chatin klikkaamalla alavalikosta löytyvää Tuki-symbolia. 

Chatissa sinua ensimmäiseksi tervehtii Botti, asiakaspalvelurobottimme. Jos Botin asiointivaihtoehdot eivät kuvaa yhteydenottosi syytä, klikkaa "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen". Botti tarjoaa erilaisia asiointivaihtoehtoja kahdesti, jonka jälkeen yhdeksi vaihtoehdoksi tulee myös "Avaa chat asiakaspalvelijalle."  Tätä painiketta klikkaamalla pääset juttelemaan asiakaspalvelijamme kanssa. 

 

Minun Telia -sovelluksessa chat löytyy klikkaamalla Tuki-symbolia. Selaimen kautta löydät chatin sivun oikeasta reunasta.

 

Välillä linjoilla saattaa olla jonoa ja kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuna. Tällöin näet chat-ikkunasta reaaliaikaisesti monentenako olet jonossa. Jotta jono ei paisuisi liian pitkäksi ja kaikille säilyisi kohtuullinen jonotusaika, saattaa jono olla myös ajoittain täynnä eikä uusia asiakkaita oteta linjalle. Tällaisessa tilanteessa voit joko jäädä odottamaan jonotuspaikan vapautumista tai yrittää yhteydenottoa myöhemmin uudelleen. Sillä kuten sanottu - yhteydessä voit olla mihin aikaan vain. 

Chat ei toki ole ainoa kanava asiakaspalvelumme kiinni saamiseen. Kaikki asiakaspalvelukanavamme löydät nettisivuiltamme. Huomioithan kuitenkin, että muissa kanavissamme on määritelty erilliset palveluajat.

 

 

Vuorokauden ympäri tavoitettavissa oleva asiakaspalvelu on yksi hyvä syy olla asiakkaamme. Tutustuthan myös muihin etuihin jotka tekevät asiakkuudesta kannattavan!

 

Lue lisää:

 


3 kommenttia

Tarvitsen uuen teliatunnuksen sekä salasanan kaodonneiden tilalle.


Palvelunne on huononutut huomattavasti kun chatti palveulu postui.


Aion myös itisanoa sopimukseni määräajaj kuluttua.


 


 


 


---


Muokkaus Se_Jesse: poistettu osoitetiedot viestistä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Aino68 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Tässä ohjeita miten toimia:

Olen unohtanut käyttäjätunnuksen tai salasanan

Olen liittymäni tai liittymieni omistaja eli asiakas

Kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksillasi. Näin saat unohtuneen käyttäjätunnuksen tai salasanan, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.

 

Täältä lisää (kun selaat alemmas) : https://www.telia.fi/kirjaudu/ 

Käyttäjätaso 1

Moikka @Aino68! Pystyt telia.fi -sivuilla luomaan itsellesi uuden Telia-tunnuksen tai muokkaamaan nykyistä tunnusta. Kun menet kirjautumiskohtaan, niin sivu pyytää käyttäjätunnusta ja salasanaa. Näiden alapuolelta löydät kohdat "Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana?" ja "Luo uusi tunnus", valitse näistä tilanteeseen sopiva vaihtoehto, riippuen haluatko kokonaan uuden Telia-tunnuksen vai palauttaa vanhan tunnuksen salasanan. Meillä on chatti kyllä käytössä vielä. Kirjaudu Minun Teliaan niin pääset avaamaan chatin ja olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Toivottavasti näistä oli ohjeista oli apua sulle! 😁>

Vastaa