Telian palvelut

Palveluiden keskittäminen - Monipuolisia etuja ja pysyvästi edullisemmat liittymät

  • 2 February 2022
  • 20 kommenttia
  • 496 katselukertaa
Palveluiden keskittäminen - Monipuolisia etuja ja pysyvästi edullisemmat liittymät
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Palveluiden keskittämisestä puhutaan paljon, ja monesti siihen viitataan nimenomaan helppouden kautta. Ja mikäs sitä kieltämäänkään! Onhan se ensisijaisesti helppoa, kun moni palvelu laskutetaan samalla laskulla ja sopimusten päivitykset onnistuvat yhdestä ja samasta paikasta. Mitä jos keskittäminen toisi mukanaan sinulle kuitenkin myös muutakin? Esimerkiksi edullisemmat hinnat ja lisäsisältöä arkeen.

 

Keskittäjälle pysyvästi edullisemmat liittymät

 

Keskittäminen on nyt paljon enemmän kuin yksi lasku. Kysyimme taannoin asiakkailtamme, mitkä asiakasedut ovat kaikista toivotuimpia ja halutuimpia. Ykkössijalle kyselyssämme ylsivät pysyvästi edullisemmat liittymät. Tästä syystä olemme uudistaneet keskittäjän etujamme, ja jatkossa tarjoamme pysyvästi edullisempia liittymiä myös muiden asiakasetujen lisäksi.

 

Miten tämä sitten käytännössä toimii? Selitetäänpä lisää!

 

Lähes jokaiselta löytyy tänä päivänä matkapuhelinliittymä. Lisäksi lähes jokaisessa taloudessa on myös nettiliittymä, yksi tai useampi. Kun puhelinliittymäasiakkaana keskität myös nettipalvelusi meille, olet oikeutettu saamaan uuden laajakaistayhteyden nyt viisi euroa edullisemmalla kuukausihinnalla. Olet samalla oikeutettu kaikkiin muihinkin asiakasetuihimme. Hankit sitten mobiilinetin tablettiin tai kiinteän laajakaistan kotiin, puhelinliittymäasiakkaana etuja saat kummastakin. Viiden euron etuhinta laajakaistasta huomioidaan myös niin päin, jos sinulla on meiltä tällä hetkellä kiinteä laajakaista, mutta puhelinliittymä vielä uupuu ja haluat keskittää sen meille. 

 

Huom! Jos sinulla on meiltä jo kumpikin; puhelin- sekä nettiliittymä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme kartoittaaksemme tarkemmin vaihtoehtoja keskittäjän edun hyödyntämiseksi.

 

Keskittäjän etuhinnat nettiliittymistä

 

Puhelinliittymäasiakkaana sinulla on mahdollisuus saada netti edullisemmalla keskittäjän hinnalla. Mobiilinetin asiakasetuhintoihin olet oikeutettu myös jos sinulla on meiltä kiinteä Yhteys kotiin -laajakaistaliittymä. Tässä sinulle vielä tarkempaa tietoa nettiliittymiemme keskittäjän hinnoista.

 

Liikkuva mobiilinetti

 

Puhelinliittymäasiakkaana ja/tai laajakaistaliittymäasiakkaana sinulla on mahdollisuus valita mobiilinetti moneen erilaiseen tarpeeseen edullisemmilla hinnoilla. Valitse laitenetti jos tarvitset nettiliittymän esimerkiksi valvontakameraan, riistakameraan tai koiratutkaan. Laitenetti on siinä kohtaa paras ja edullinen valinta, jos sinulla on laite jonka tarvitsee kytkeä nettiin Wi-Fin ulkopuolella ja siirrettävät tietomäärät ovat pieniä. Laitenetissä tiedonsiirtonopeus on vain matalampi, mutta muuten se toimii täsmälleen samoin kuin muutkin mobiililiittymät.

Jos nettiyhteys tulee käytettäväksi esimerkiksi tablettiin tai reitittimeen, mobiililaajakaista on siinä kohtaa paras valinta. Asiakasetuhintaan valittavanasi on mobiiliyhteys 100 Mbit/s tai 200 Mbit/s tiedonsiirron maksiminopeuksilla. Hintaan sisältyy myös iso datapaketti muualla EU-ja ETA-maissa reissatessasi, eli liittymää voit huoletta käyttää myös lomamatkoilla.  

Keskittäjän edullisemmat mobiilinettiyhteydet tukevat useimmiten tällä hetkellä vielä 4G-yhteyksiä. 4G-verkkomme väestöpeitto on lähes 100 prosenttia, mutta jos kuuluvuus mietiyttää, voit katsoa alueesi yhteyksiä kuuluvuuskartastamme. 5G-mobiililiittymät ovat keskittäjänetuhinnalla saatavilla yhdessä reitittimen kanssa, seuraavassa kappaleessa tästä mahdollisuudesta hieman lisää.

 

Reititin ja liittymä edulliseen yhteishintaan, sekä asiakasetuhintaiset laitteet

 

Monesta perheestä löytyy matkapuhelimien lisäksi myös tabletti ja tietokone, tai edes toinen näistä. Laitteiden määrä monesti kasvaa mitä enemmän perheessä on myös jäseniä, eli edullisuus ja helppous on tässäkin kohtaa valttia. Keskittäjänä saat etuja myös laitteista, sillä valikoimistamme löydät myös asiakasetuhintaisia laitteita. Tämän edun saaminen edellyttää meiltä puhelinliittymän tai kiinteän kodin netin asiakkuutta.

Jos laite on tarkoitus tulla esimerkiksi lapsen tai nuoren käyttöön, tai arvostat itse yksinkertaisuutta ja helppoutta ottaa laite mukaan minne vain, niin tabletti on silloin oikein hyvä valinta. Omasta mielestäni tabletti on paras laite nimenomaan viihdekäyttöön: sillä hoituu helposti somen selailu, TV-ohjelmien katselu ja mobiilipelien pelailu. Myös tabletit ovat saatavilla meiltä asiakasetuhintaisina hieman tavallista edullisemmin!  

 

 

Kodin laajakaista

 

Kuten ylempänä jo kerroinkin, puhelinliittymäasiakkaana saat uuden Yhteys kotiin -laajakaistaliittymän  edullisemmalla kuukausihinnalla. Keskittäjän etuhinta nettiyhteydestä on tällöin viisi euroa kuukaudessa.  Laajakaistasaatavuuden voit näppärästi tarkistaa nettisivuiltamme, ja siitä riippuen valittavanasi on nettiyhteys eri tiedonsiirtonopeuksilla. Oli laajakaistayhteys toteutettu kuitenkin millä tekniikalla ja nopeudella vain, keskittämällä saat säästöä vuosittain 60 euroa.

Suosituin nettiyhteys on Yhteys kotiin L, jonka maksiminopeus on 100 Mbit/s. Se riittää mainiosti koko perheen tarpeisiin, sillä yhteys riittää useammalle laitteelle yhtäaikaisesti. Tällä nopeudella hoituu varmasti niin etätyöt, verkkoluennot, pelit kuin suoratoistopalveluiden katselukin. Nopeus riittää myös pyörittämään UHD-tarkkuudella lähetettäviä ohjelmia.

Kodin laajakaista on aina hyvä valinta. Etenkin jos verkkoon on yhdistetty monia laitteita yhtäaikaisesti ja netti on päivittäin kovassa käytössä. Hyvänä nyrkkisääntönä nopeuden valintaan onkin, että mitä enemmän laitteita ja käyttäjiä, sitä nopeampi nettiyhteys kannattaa mahdollisuuksien mukaan valita. Yhteisön artikkelista löydät vielä hyvää lisäinfoa siitä, millainen laajakaistayhteys olisi sinulle se kaikista sopivin ratkaisu.

 

Eduista lisää sisältöä arkeen

 

Jo tämän artikkelin alussa mainitsin tekemästämme kyselystä, jossa selvitimme asiakkailtamme kiinnostavimpia asiakasetuja. Vastauksista välittyi myös edullisten hintojen lisäksi se, että monipuolisuutta eduissa selkeästi arvostettiin. 

Meillä on jo jonkun aikaa ollut saatavilla C Moren suoratoistotuotteita asiakkaillemme etuhintaan. Riippuen omistamastasi liittymästä, saat C Moren kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta. Maksuttoman etujakson jälkeen palvelun hinta on paketista riippuen alkaen 6,95 euroa kuukaudessa. Kuten sanottu, C More -suoratoistotuotteita on valikoimassamme useita. Valinta kannattaa tehdä sen mukaan mitä perheessäsi tykätään katsella. Jos taloudessa asustaa penkkiurheilija, C More Total+ -suoratoistotuote on paras valinta.  Se pitää sisällään kaiken C Morelta näytettävän urheilusisällön, sekä lisäksi myös kaikki C Moren leffa-ja sarjasisällöt. Oli C Moren tuote siis mikä vain, löydät siitä varmasti katsottavaa ihan jokaiselle perheenjäsenelle. 

Myös erilaiset laite-edut ja -tarjoukset nousivat esiin kyselyssämme. Aikaisemmin mainitsemieni laite- ja liittymä -tarjousten lisäksi, liittymäasiakkaanamme olet oikeutettu pidennettyyn laitetakuuseen. Pidennetty laitetakuu jatkuu aina laitevalmistajan myöntämän takuuajan jälkeen 36 kuukauteen asti. Laitevalmistajan takuu riippuu tuotteesta, ja useimmiten se on 12-24 kk. Liittymäasiakkaanamme saat siis takuuaikaa pidennettyä parhaimmillaan jopa kaksi vuotta. Asiakkaillemme on myös räätälöity erilaisia laitetarjouksia ja muita kampanjoita, joista saat kuulla heti ensimmäisenä jos olet sallinut markkinointiluvat Minun Telian kautta. 

 

Konkreettista säästöä laskuihin

 

Konkretisoidaan keskittäjän edut vielä kuvitteellisen esimerkkiperheen kautta. Perheeseen kuuluu yksi aikuinen, sekä 7- ja 16-vuotiaat lapset. 

Taloudessa on yhteensä kolme puhelinliittymää, sillä nuorimmainenkin sai oman puhelimensa viime syksynä aloitettuaan koulun. Perheen esikoisella ja vanhemmalla on käytössään 5G-liittymä, nuorimmainen pärjää vielä mainiosti 4G-yhteyksillä. Matkapuhelimien lisäksi heillä on myös käytössään tabletti sekä kannettava tietokone. Tablettia käyttää etenkin nuorimmainen, sillä hän on innokas mobiilipelien pelaaja ja tykkää tabletilla katsella myös ajoittain piirrettyjä ja muita omia ohjelmiaan. Teinin läksyt ja vanhemman etätyöt hoituvat kannettavalla tietokoneella.

Perheellä on kotona käytössään Yhteys kotiin L -laajakaistapalvelu, jonka he saivat viisi euroa edullisemmin puhelinliittymäasiakkaana. 5G-puhelinliittymään päivittäminen on mahdollistanut heille C More -suoratoistopalvelun kolmeksi kuukaudeksi maksutta. Kaiken kaikkiaan nämä ratkaisut ovat perheelle tuoneet säästöä vuoden ajaksi lähes 100 euroa. Toki keskittäminen on tuonut mukanaan myös ajan säästöä, sillä kaikki asiakkaan palvelut veloitetaan samalla laskulla.

 

 

Yllä oleva esimerkkiperhe on kuvitteellinen, mutta tilanne voisi hyvinkin olla myös aito. Nykypäivänä yhä harvemmalla on tosiaan vain matkapuhelinliittymä, joten miksi loppujakin palveluja ei keskittäisi yhteen ja samaan paikkaan?

 

Millaisia etuja sinä eniten arvostat?

 

Artikkeli päivitetty 08/2023

 

Lue lisää:

 


20 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Hei olin juuri ystävällisen asiakaspalvelija kanssa yhteydessä ja pyysin häntä ilmoittamaan teille, että tämä teksti on harhaanjohtava noiden etujen suhteen. Ajattelin tännekin laitta kuitenkin viestin jos se jäisi jonnekin matkalle.

 

Itse saatiin sovittua asia kun täällä näin oli luvattu, mutta tuo etu ei ole ihan noin yksiselitteien ja se ei kuulu kaikkiin tilanteisiin. Joten kannattaa muuttaa teksti ennen kuin joudutte antamaan pavelut kuten teksti lupaa tai tulee kasa valituksia kun etua ei saakaan. Mitään ehtoja tai asterexija tuosta ei löydy joten kannattaa tarkentaa tuo kenelle edut oikeasti kuuluu, ne eivät kuulu kaikille niille mitä tuossa tekstissä saa kuvan(kuten sanoi, ehdot tai jokin asterix kannattaa laittaa tarkentavana tietona).

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Hyvä kun laitoit @peekotu suoraan tänne viestiä! 


 


Harjaanjohtaminen ei tietenkään ollut tarkoituksena, ja harmi jos artikkeliin on jokin virhe lipsahtanut. Pystytkö vielä tarkentamaan että missä yhteydessä etu ei ole näin yksiselitteinen ja voi tulla väärinkäsityksiä? Ilman muuta korjailen ja täsmennän mieluusti vielä artikkelia sen osalta! 😁>

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Etu kuulemma koskee ainoastaan uusia liittymiä tai nopeuden nostoa jolloin tuon 5 euroa saa aluuksen. Joten jos sinulla on matkapuhelin liittymä ja laajakaista niin et saa 5 euron alenusta automaattisesti. Joudut nostamaan nopeutta tai jos sinulla on puhelinliittymä ja otat sitten laajakaistan uutena siihen myös, saat silloin tuon 5 euron edun.

 

Tuon edun saat tekstin mukaan jos sinulla on nuo kaksi liittymää teiltä. Tämän tiedon perusteella olin asiakaspalveluun yhteydessä kun on sekä puhelinliittymä ja kodin laajakaista niin halusin tuon 5 euron edun. No sattumuksien ja asiakaspalvelijan takaisin soiton jälkeen asiat selvisi kuitenkin asiakkaan parhaaksi. Oli hyvä asiakaspalvelija ja piti mitä lupasi kuten aina pitäisi olla ja sain tyydyttävän lopputuloksen.

 

PS. Samalla selvisi( mitä tuolla toisessa keskustelussa puidaan, eli laajakaistan saatavuus haku) niin yllätys yllätys minullakin oli virhe siellä saatavuus haussa teidän puolella. Välillä olen aina käynyt katsomassa mitä saisin valokuituliittymällä, nyt 100 mg on nopein mitä tarjotaan vaikka on valokuitu (näin ollut jo 2 v) nyt puhelimessa selvisi, että saisin sinne 1000mg asti nopeutta. Joten tuli tuostakin virheestä sitten sinne saatua tietoa ja toivotaan korjausta ja sain itselleni ajantasaisen tiedon.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Totta, olet ihan oikeassa @peekotu, tuota seikkaa on tosiaan tässä hyvä täsmentää ja laitankin hihat heti heilumaan että saadaan tuota selkiytettyä pian artikkeliin. 



Tosiaan jos sinulla on jo laajakaista jo voimassa olevalla sopimuksella + puhelinliittymä, niin esimerkiksi nopeuden nostolla sitä pystytään päivittämään kesken sopimuksenkin tähän keskittämishintaan. Automaatio tuo ei tosiaan siis ole. Hyvä kuitenkin kuulla että löysitte asiakaspalvelijan kanssa ratkaisun ja siellä huomioitiin tiedot mitä olit tästä artikkelista lukenut! 


 


Okei, kuulostaa siltä ettei jostain syystä sivustollamme oleva saatavuushaku ollut ajan tasalla osoitteesi osalta. Hyvä kun huikkasit siitä samalla asiakaspalveluun, sieltä saadaan kyllä osoitetiedot välitettyä aina eteenpäin jotta saatavuushaun tulokset pystytään tarkistamaan kuntoon.


 


Ja kiitos tosiaan vielä kun nostit epäkohdat esiin artikkelista! 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@peekotuItsekkin luin ihmeissäni, että 5€ edun saa kun laajakaista ja puhelinliittymä. No tutullani on puhelinliittymä ja hybrid-laajakaista ja kyllä se hybrid on listahinnoissa ollut.

Toinen vaihtoehto olisi kaksi mobiilinettiä (tai mobiili + laitenetti), mutta se maksaisi kuitenkin lähes saman kuin hybrid ja nopeudet olisivat hitaammat. Ennen hybridiä oli kaksi mobiilia ja itse asiassa vanhojen etujen kanssa se maksoi saman kuin hybrid.

Mutta Telialla sentään malli hyvä, ei tarvi kokoajan kilpailuttaa ja kannustetaan ottamaan useamman liittymän saman katon alta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@SannaMKoo  kirjoitti:

 


Miten tämä sitten käytännössä toimii? Selitetäänpä lisää!


 


Lähes jokaiselta löytyy tänä päivänä matkapuhelinliittymä. Lisäksi lähes jokaisessa taloudessa on myös nettiliittymä, yksi tai useampi. Kun puhelinliittymäasiakkaana keskität myös nettipalvelusi meille, olet oikeutettu saamaan uuden laajakaistayhteyden nyt viisi euroa edullisemmalla kuukausihinnalla. Olet samalla oikeutettu kaikkiin muihinkin asiakasetuihimme. Hankit sitten mobiilinetin tablettiin tai kiinteän laajakaistan kotiin, puhelinliittymäasiakkaana etuja saat kummastakin. Viiden euron etuhinta laajakaistasta huomioidaan myös niin päin, jos sinulla on meiltä tällä hetkellä kiinteä laajakaista, mutta puhelinliittymä vielä uupuu ja haluat keskittää sen meille. 


 


Huom! Jos sinulla on meiltä jo kumpikin; puhelin-sekä nettiliittymä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme kartoittaaksemme tarkemmin vaihtoehtoja keskittäjän edun hyödyntämiseksi.




Täsmensin hieman artikkelia ja suurimmat muokkaukset osuivat tähän kohtaan. Lisäsin tosiaan tiedon uudesta laajakaistaliittymästä, tai tilanteesta jos laajakaistaliittymä vielä on mutta puhelinliittymä uupuu. 


Huom-merkinnällä halusin kertoa että mahdollisuus on myös nykyiseenkin laajakaistaan saada kyseinen etu, mutta se mahdollisuus voidaan tarkistaa vielä erikseen asiakaspalvelun kautta. Esimerkiksi juuri laajakaistan nopeuden muutoksella voidaan tämä etuhinta huomioida myös nykyisissä yhteyksissä. 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@samivdsl, 5 €/kk etu julkistettiin vasta 2.2.2022. Kun tätä ei ole aikaisemmin ollut, niin eipä se ole voinutkaan näkyä tuttavasi laskulla.

 

Koska Hybridilaajakaistan uusmyynti on päättynyt, tuttavasi tuskin tulee tätä alennusta myöskään saamaan. Ellei sitten kiinteistöön hankita kuituyhteyttä, jolloin hän pääsee tilaamaan kokonaan uuden liittymän.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Telian talousosastolla on sitten ihan oikeasti todettu, että liittymien vaihtuvuus, churn, on liian matalalla tasolla.

 

Edellä todetiin jo, että keskittämisedun saa ainoastaan uuteen liittymään. Eli vanha täytyy irtisanoa ja tilata myöhemmin uusi tilalle. Ja ennen tätä täytyy tietysti varmistaa, että myydäänkö omaan osoitteeseen enää uusia liittymiä ylipäätään.

 

Mutta eihän tämä tähän jää. Keskittämisetu ei suinkaan ole jatkuva, vaan kestää vain hetken. Esimerkiksi:

 

Normaalihinta:

 

Yhteys kotiin L Valokuitu –liittymä kiinteistösopimuskohteissa 1 kk ajan veloituksetta, jonka jälkeen 9,90 €/kk.

 

Asiakasetu, haluan etuhinnan:

 

Telia Kiinteistösopimuskohteissa Yhteys kotiin L valokuitu 100M –liittymä 4,90 €/kk 12 kk ajan. Ei määräaikaisuutta. Tilaus jatkuu 12 kk sopimuskauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hintaan 9,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla.

Eli liittymän joutuu jatkossakin irtisanomaan kerran vuodessa pysyäkseen keskittämisedun piirissä.

 

Nyt Telia ottaa kyllä riskin, että tuossa nivelvaiheessa tilataankin liittymä toiselta operaattorilta.

 

Toinen esimerkki:

Normaalihinta:

 

L Valokuitu –liittymä hintaan 27,90 €/kk 24 kk ajan sekä liittymän avaus veloituksetta (edun arvo 129,00 €). Sopimuskauden kokonaishinta 669,60 €. Tilaus edellyttää 24 kk määräaikaista sopimusta Yhteys kotiin –liittymään.

 

Asiakasetu, haluan etuhinnan:

 

Keskittäjälle Yhteys kotiin L Valokuitu -liittymä hintaan 22,90 €/kk 24 kk ajan. Sopimuskauden kokonaishinta 549,60 €. Tilaus edellyttää 24 kk määräaikaista sopimusta Yhteys kotiin L -liittymään.

Onko totta että Telia tarjoaa 30 euron lahjakortin uuden puhelinliittymän tilaajalle niin kuin tämä sivusto väittää? Jos näin on pitänee vaihtaa uuteen liittymään, koska tuo vaikuttaa todella hyvältä liittymätarjoukselta. 

@Emtir Tuo sivusto ei ole meidän ylläpitämä, joten en pysty sanomaan onko sen sisältämä tieto todenmukaista/ajantasaista. Tällä Telian huippudiilisivulla voit kokeilla puhelinnumerollasi millaisen erikoistarjouksen saat! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kiinteiden laajakaistojen keskittämisedut ovat huonontuneet.

Ennen keskittämisetu oli 5 €/kk, kuitenkin enintään liittymän normaali perusmaksu. Nyt asiakasta hemmotellaan myös 0 €/kk ja 1,91 €/kk ”eduilla”.

Kuten ennenkin, edut ovat voimassa vain muutaman kuukauden kerrallaan. Pysyäksesi keskittäjänä, joudut irtisanomaan kiinteän laajakaistasi säännöllisesti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kiinteiden laajakaistojen keskittämisedut ovat huonontuneet.

Ennen keskittämisetu oli 5 €/kk, kuitenkin enintään liittymän normaali perusmaksu. Nyt asiakasta hemmotellaan myös 0 €/kk ja 1,91 €/kk ”eduilla”.

Kuten ennenkin, edut ovat voimassa vain muutaman kuukauden kerrallaan. Pysyäksesi keskittäjänä, joudut irtisanomaan kiinteän laajakaistasi säännöllisesti.

Itselläni tuli viime vuonna puhelinliittymän keskittämisetuna laajakaistasta -5€/kk 6 kuukauden ajan. 🙂 Mutta ei tosiaan mitään "pysyviä etuja". 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tänään tuli sähköpostiin hieno arvonta Telian asiakkaille ☺️ Nyt vain peukut pystyyn 👍🏻👍🏻

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Luin nyt ensimmäistä kertaa tuosta keskittämisedusta. Se on siis siten, että jos laittaa esim uuden liittymän tms niin saa keskittäjäedun. 

Kuinkas sitten ne keskittäjät, jotka ovat vuosia keskittäneet Telialle, miten heidät palkitaan? Ehkä siellä luki siitäkin jotain, mutta oli niiiiiin pitkästi tekstiä.

Miten se katsotaan, että kuka saa C Moren vuodeksi ilmaiseksi ja kuka 3kk? 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Luin nyt ensimmäistä kertaa tuosta keskittämisedusta. Se on siis siten, että jos laittaa esim uuden liittymän tms niin saa keskittäjäedun. 

Kuinkas sitten ne keskittäjät, jotka ovat vuosia keskittäneet Telialle, miten heidät palkitaan? Ehkä siellä luki siitäkin jotain, mutta oli niiiiiin pitkästi tekstiä.

Miten se katsotaan, että kuka saa C Moren vuodeksi ilmaiseksi ja kuka 3kk? 

Liittymäasiakkaan etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on Telian kuukausilaskutteinen puhelin- tai nettiliittymä. Poissuljettuna tästä edusta ovat prepaid-liittymät, yritysliittymät tai taloyhtiölaajakaistan perusnopeudet. C More on liittymäasiakkaille etuna 3kk 0 €. Vuoden etua ei tällä hetkellä ole voimassa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Luin nyt ensimmäistä kertaa tuosta keskittämisedusta. Se on siis siten, että jos laittaa esim uuden liittymän tms niin saa keskittäjäedun. 

Kuinkas sitten ne keskittäjät, jotka ovat vuosia keskittäneet Telialle, miten heidät palkitaan? Ehkä siellä luki siitäkin jotain, mutta oli niiiiiin pitkästi tekstiä.

Miten se katsotaan, että kuka saa C Moren vuodeksi ilmaiseksi ja kuka 3kk? 

Liittymäasiakkaan etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on Telian kuukausilaskutteinen puhelin- tai nettiliittymä. Poissuljettuna tästä edusta ovat prepaid-liittymät, yritysliittymät tai taloyhtiölaajakaistan perusnopeudet. C More on liittymäasiakkaille etuna 3kk 0 €. Vuoden etua ei tällä hetkellä ole voimassa. 

Onko keskittämisetu ja liittymäasiakkaan etu yksi ja sama asia? Ei mielestäni.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Onko keskittämisetu ja liittymäasiakkaan etu yksi ja sama asia? Ei mielestäni.

Kyllä ne ovat. Esimerkiksi yhteys mukaan keskittäjälle on nimenomaan tarkoitettu niille jotka ovat keskittäneet liittymänsä meille. Eli kun on vähintään yksi puhelinliittymä tai laajakaista, on oikeutettu meidän keskittäjä/liittymäasiakas etuihin. Sama pätee myös meidän C More 3kk 0e, joka on vain meidän liittymäasiakkaille. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Onko keskittämisetu ja liittymäasiakkaan etu yksi ja sama asia? Ei mielestäni.

Kyllä ne ovat. Esimerkiksi yhteys mukaan keskittäjälle on nimenomaan tarkoitettu niille jotka ovat keskittäneet liittymänsä meille. Eli kun on vähintään yksi puhelinliittymä tai laajakaista, on oikeutettu meidän keskittäjä/liittymäasiakas etuihin. Sama pätee myös meidän C More 3kk 0e, joka on vain meidän liittymäasiakkaille. 

Pitäisikö tuo C More etu korjata tuolta alkuperäisestä tekstistä ajantasalle.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Pitäisikö tuo C More etu korjata tuolta alkuperäisestä tekstistä ajantasalle.

Hyvä huomio. Tämä artikkeli on vuosi sitten kirjoitettu, joten on jo päivittämisen tarpeessa 👍

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Luin nyt ensimmäistä kertaa tuosta keskittämisedusta. Se on siis siten, että jos laittaa esim uuden liittymän tms niin saa keskittäjäedun. 

Kuinkas sitten ne keskittäjät, jotka ovat vuosia keskittäneet Telialle, miten heidät palkitaan? Ehkä siellä luki siitäkin jotain, mutta oli niiiiiin pitkästi tekstiä.

Miten se katsotaan, että kuka saa C Moren vuodeksi ilmaiseksi ja kuka 3kk? 

Ainakin 5G-liittymän kun laittoi niin sai C Moren vuodeksi ilmaiseksi, jos on 4G-liittymä niin sai tuon 3kk:n ilmaiseksi. Samaan liittymään etu oli yhden kerran.

Vastaa