Sony Xperia XZ Käyttökokemukset

  • 1 November 2016
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Onko sulla Xperia XZ ? Kerrohan tähän ketjuun mietteesi sekä käyttökokemukset! Lue lisää blogista.

Sony Xperia XZ:n löydät meidän verkkokaupastamme täältä


1 kommentti

Noniin. Tämä Xperia XZ on mulla tovin ollut käytössä, ja oon tykännyt edelleenkin ihan sikana. 

Käytössä luuri toimii loistavasti, ei oo mitään moitittavaa tullut eteen. 



Itselle 1 tärkein ominaisuus puhelimessa on kamera, sillä kuvaan arkipäiviäni aika runsain mitoin. Lisäksi plussia tulee ehdottomasti siitä, että tämä toimii kuin junan vessa säällä kuin säällä, sekä ympäristössä jos toisessakin.
Ei paljo pakkaset tai vesisateet oo haitannu, muutaman kerran oon tiputtanut myös hankeen ja kerran kävi myös ojassakin. 😉 Onhan tää kolhujakin saanut, nopeilla liikkeillä kun oon varustettu niin ei sitä kaikki tavarat aina hyppysissä pysy. 

Tässä ois vähän kuvia, jotka aamulenkin yhteydessä räpsäsin:





 





 


Qnovo-latauksesta ja Battery caresta mulla on myös suhteellisen positiivisia kokemuksia. Aika hyvin tää oppii mun päivärytmin. Illalla isken sen laturiin ja systeemi tosiaan lataa akun siihen 90% saakka, ja loput siihen mennessä kun herään. Toki nopeat muutokset herätysaikaan tota haittaa, eli jos herään aikasemmin kuin yleensä, saattaa varaus olla tuo 90%. Se ei kyllä haittaa, kyllä silläkin pärjää hienosti koko päivän. :) 

Tässä vielä lyhyt videopätkä, automaattiasetuksin kuvattuna sekä etu- että takakameralla. Siinä mielessä haastavassa kohtaa otin videota, sillä aurinko paistoi varsin alhaalla, seisoin itse puun varjossa ja välissä kamerankin suunta oli suoraan kohti sitä aurinkoa (Kädetkin taisi vähän täristä).




Vastaa