Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TanjaMariina
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onko kukaan kyllästynyt Elisan toimintaan?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro kaikki 🙂
En saa purettua puhelinkauppaa Elisalla.

Puhelin käynyt huollossa ei toimi kunnolla kuuluvaisuudet

 

Onko kukaan saanut vaihdettua luuria Elisalla? Ja onko potaska kokemuksia muutenkin Elisalla?

1 vastaus
Smith
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@TanjaMariina kirjoitti:

Moro kaikki 🙂
En saa purettua puhelinkauppaa Elisalla.

Puhelin käynyt huollossa ei toimi kunnolla kuuluvaisuudet

 

Onko kukaan saanut vaihdettua luuria Elisalla? Ja onko potaska kokemuksia muutenkin Elisalla?

 

Oma tarina menneisyydestä lyhyesti ;

Elisalta ostettu iphone 5 pätki ääntä. Vika aina asiakkaan päässä . Poissulkuna testit vanhalla 3GS luurilla samasta paikasta samalla liittymällä ilman ongelmia . 

4 vaihtolaitetta ja viidennen kohdalla kaupan purku koska ongelmaa ei saatu korjattua. Laitteen hinnoittelusta erimielisyyksiä, otin sen minkä sain. 

Neuvoisin mitä pikimmin reklamoimaan asian (netistä löytyy malleja) ja samalla ottamaan kuluttajaneuvontaan yhteyttä. Neuvovat tarvittaessa myös reklamaation tekemisessä. Kuluttajaviranomaisen sivuilta löytyy myös lomake millä asiaa siinä talossa saa eteenpäin.

Omassa tapauksessa sain asian kuluttajriitalautakunnan käsittelyyn ja myös korvaushintaa ylöspäin . Ei ole mikään nopea prosessi mutta ei sillä nihkeällä myyjällä ole mahdollisuuksia ottaa kantaa tai hyvityshintaa määritellä . 

Samainen kauppias myös asiaa läpi käydessä myös mainitsi että äänen pätkiminen kuuluu iphonen ominaisuuksiin. Tämän toki Applen tekninen tuki ehätti kiistämään.

Pitkiä hermoja sinne, toivottavasti selviää asiat. Kaikki kannatta kirjallisena hoitaa ja tosiaan kuluttajaviranomaisen kautta jos myymälä tosiaan ei suovu.

Tuolta voi aloittaa ;

http://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta

(Olisi kiva kuulla kuinka asia etenee..)


iPhone 7 Plus 128, iOS 10.1.1
Tämän osion uusimmat keskustelut