Hätä

  • 15 October 2016
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Ostin iPhone pojalleni ja se meni näytöstä rikki. Vein takas Soneran, tai oikeastaan mun alaikäinen poikani ja tyttöni veivät sen kännykkään soneraan ja lähettivät huoltoon jolloin tuli tekstiviesti tyttöni kännykkään ja päättikin vastata korjatkaa. Eivät korjanneet vai sanoivat osta uus tilalle ja se on n 800 jotain. Kävin viikon päästä jolloin kysyin mikä tämä on. Ja sanoivat ette saa kännykkää vaa ostakaa uuden tilalle, ei edes se rikkinäinen kännykkä. Kysymys on, nyt maksan osamaksulla se kännykkä eikä mulla ole se kännykkä vaa heillä mitä voin tehdä asialle ???? 


1 kommentti

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:


 


- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista

Vastaa