Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
juhaola
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobylife huolto

Terve vaan klaanilaiset. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia kuin minulla Mobylife Pitäjämäki huollosta? Vein modeemin Huawei 5186s huoltoon(5.7.2017) sinne kun se buuttaili itsekseen ja netin nopeus vaihteli valtavasti. No, nyt olen odotellut puolitoista kuukautta eikä mitään tunnu tapahtuvan. Jo laitetta huoltoon viedessäni sanottiin, että lähes varmasti tulee vaihtolaite, ettei korjata minun laitetta. Samalla oli puhe, että aikaa menee noin 2 viikkoa. Olen soittanut 2 kertaa kysyäkseni tilannetta, puhelut 10€ kpl. En enää soita, kysyn sähköpostilla paitsi etteivät enää vastaa siihenkään? Olin puheluissa ihan asiallinen joten epäasiallisesta käytöksestä ei voi johtua viesteihin vastaamattomuus. Jälkimmäisessä puhelussa nainen kertoi, että Huaweilla on ollut toimitusvaikeuksia jo kesäkuun alusta alkaen. Aika mielenkiintoista sekin ettei laitetta vietäessä ei mainittu mitään. Laitoin siksi tämän viestin jos jotain alkaisi tapahtua sitä kautta, että muillakin on huonoja kokemuksia tuosta surkeasta huoltoliikkeestä.

33 vastausta
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Otatko nuo huoltoajat sun muut tuolta Mobylifen omasta seurantajärjestelmästä? Vaikuttavat erikoisen nopeilta kyllä, tuntuisi että nuissa näkymissä on jotain omituista.

Huolto tutkii laitteet aina laitevalmistajan ohjeistuksen mukaisesti, ja mahdolliset korjauksetkin tehdään näissä puitteissa.
Oletko ollut aiheesta jo laitevalmistajaan, HMD Globaliin yhteydessä? Suosittelisin tätä mikäli nuo kameran ja laitteen ominaisuudet mietityttävät. 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Pippa2018
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies

KYLLÄ,,,KOKEMUKSET HUONOJA,,,,KETÄHÄN SIELLÄKIN OIKEIN TYÖSKENTELEE..EIVÄT AINAKAAN PANEUDU PUHELIMEN ONGELMAAN,,,ELI LÄÖHTEE KOLMANNEN KERRAN TAKASIN  EDES SEN KUMMEMPAA KOKEILUA.

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Moi @Pippa2018! Ikävä kuulla. Ilman tarkempia tietoja on vaikea ottaa asiaan kantaa, mutta toivon että vika tulee nyt kolmannella kerralla vihdoin kuntoon. Annoitko tästä jo palautetta suoraan Mobylifeen tai meille ja onko homma nyt kuitenkin hoidossa?

Pippa2018
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

Vein siis kolmannen kerran Telia liikkeeseen puhelimen. Siitä lähetettiin vain reklamaatio sinne huoltoon,koska olettavat myö että kolmannella kerralla sopimuksen purku tämän puhelimen kohdalla.Ongelma jatkuu,eli ääni painuu monttuun,ja kuulijat huomatuuava aina asiasta,kun eivät kuule mitään. On soiteltu toisinkin päin eli olen itse kuu nellut,ja todennut saman asian.Ei voi 1170 € iPhone X olla niin epävakaa ,,että joskus kuuluu joskus ei. Minä en tällaisella puhelimella ainakaan mitään tee. Halvemmatkin toimii,jopa vanha puhelin ,kun laittaa siihen sim kortin.

Kaikki buustaukset sun muut päivitykset on jo tehty.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Hyvä että asia on hoidettu kuitenkin eteenpäin ja ilmeisesti lupasivat olla sinuun yhteydessä, kun huollosta saavat vastauksia? Toivottavasti asia selviää pian!

BusterC
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

Hei!

Itsellä S8+ :sta meni näyttö. Gigantista laittoivat Mobylife - huoltoon. Moinen "rutiinivika" hoidettiin kaikkine nouto, toimenpide, ym.ilmoituksineen hoidettin hyvin. Puhelin ei ole tipahtanut mihinkään. Liekö auringonvalolla ja helteellä osuutta näytön pimenemiseen, mutta myyjä, eikä huolto ehdotellut veloitusta minulta.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 161 custom-general.kudos
  • 345 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

@BusterC@  kirjoitti:

Hei!

Itsellä S8+ :sta meni näyttö. Gigantista laittoivat Mobylife - huoltoon. Moinen "rutiinivika" hoidettiin kaikkine nouto, toimenpide, ym.ilmoituksineen hoidettin hyvin. Puhelin ei ole tipahtanut mihinkään. Liekö auringonvalolla ja helteellä osuutta näytön pimenemiseen, mutta myyjä, eikä huolto ehdotellut veloitusta minulta.

Kiva kuulla, että huoltoon toimitus toimi kuin rasvattu salamaNainen Onnellinen

Yhteisön moderaattori
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1686 custom-general.kudos
  • 2644 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Itse en ole asioinut Telian taikka Mobylifen kanssa, kun olen omia Samsung-puhelimiani huollattanut. Sen sijaan olin yhteydessä Samsung Service Finlandiin, jossa kummatkin laitteet takuuhuollatettiin todella nopeasti (viikko). Xcover 3:ssa lopetti tiettyihin matkapuhelinverkkoihin yhdistämisen ja Samsung S6:ssa akku tyhjeni nopeasti sekä kameran kuvanvakaaja sekoili. Ei edes mitään valitusta tai purnausta käytön jäljistä metallisissa kehyksissä taikka muutenkaan, joista saa nettikeskusteluissa kuulla yhtä sun toista. 

Juhani85
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies

Ne Mobylifella hutiloi oikein huolella. Ei ne välitä valmistajan ohjeista. Justiin tänään lähetin yhden Xperian sinne takasin, kun olinsamat viat kun sinne alunperin lähtiessä, Latausjohto ei pysy pohjaliittimessä puhelun aikana tai laitteen ollessa kiinni läppärissä pienikin liike saa johdon irti, niin se liitin "putsataan" ja toivotaan, ettei asiakas huomaa mitään.

Ja sitten kun laitteeni kadotteli muistikorttia ja SIM:iä, niin huollosta sanottiin, että hommaa uusi muistikortti, vaikka kaikissa muissa laitteissa tuo kortti toimii hyvin.

Liitteenä on vielä kuva siitä pohjaliittimestä.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

@Juhani85 Pahoittelut, nyt oli tämä sinun viesti mennyt jostain syystä ohi. Saitko puhelimen jo takaisin huollosta ja onko tuo kyseinen ongelma jo kunnossa?