Smart näyttö?


Oon täs katellu noita älytöllöjä ja nyt kilpailuun on liittynyt nämä Samsungin smart näytöt.


Oon etsiskelly arvosteluja netistä mutta ne oli yleensä samsung lähetti tän mulle-arvosteluja joten.


osaisko joku selittää mulle että onks nää vaan kompaktimpaan muotoon ahdettuja älytv/Android tv:itä vai onk näis jotain validia jotta kannattais harkita.


 


Ps: toivottavasti tää menee nyt oikeeseen osioon


 


Edit SannaMKoo: Siirretty viesti toiseen osioon


2 kommenttia


@Dude66@  kirjoitti:

Oon täs katellu noita älytöllöjä ja nyt kilpailuun on liittynyt nämä Samsungin smart näytöt.


Oon etsiskelly arvosteluja netistä mutta ne oli yleensä samsung lähetti tän mulle-arvosteluja joten.


osaisko joku selittää mulle että onks nää vaan kompaktimpaan muotoon ahdettuja älytv/Android tv:itä vai onk näis jotain validia jotta kannattais harkita.




Kertoisitko vielä tarkemmin, että mitä Samsungin tv-malleja tarkoitat? Samsungin omilta sivuilta löytyy ainakin jonkin verran tietoa noiden Smart -telkkareiden ominaisuuksista. 🙂>

Ei mulla niin erityistä oo, aattelin vaan esim. Samsung UE32T4305 ja Samsung Smart Monitor M5 eroja et kumpi kannattaa ostaa siis jos tulee tarvetta moiselle älyhärpäkkeelle

 

 

Vastaa