Sonera Turva ei ladattavissa laitteelle

  • 15 January 2017
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostin Soneralta Huawein tabletin, joka ei suostu lataamaan Sonera Turvaa. Laite väittää, ettei sovellus ole saatavilla laitteen maassa. Olen ihan Suomessa. Apuja?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@EmmaPiha kirjoitti:

Ostin Soneralta Huawein tabletin, joka ei suostu lataamaan Sonera Turvaa. Laite väittää, ettei sovellus ole saatavilla laitteen maassa. Olen ihan Suomessa. Apuja?




Hei @EmmaPiha ja tervetuloa!


Oletko yrittänyt asentaa Sonera Turvapaketin laitteesi Google Play -kaupasta?


Ethän ole vain muokannut laitteen alkuperäistä käyttöjärjestelmää esim. toisen maan Android-versioon, koska silloin voi käydä kuvailemallasi tavalla :)


 


Toistuuko sama ongelma myös muissa Google Play -kaupan tuotteissa?

Mitään en ole muokannut! Google kaupasta sekä appin että internetin kautta koetin ladata. Miksihän ilmoittaa olevan väärä maa? Tuo laite ei ole käynyt edes reissussa ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@EmmaPiha kirjoitti:

Mitään en ole muokannut! Google kaupasta sekä appin että internetin kautta koetin ladata. Miksihän ilmoittaa olevan väärä maa? Tuo laite ei ole käynyt edes reissussa ?




Juuri tuosta laitteesta ei mulla ole kokemuksia, mutta monessa on asetus käyttömaalle. Toki kannattaa kokeilla tehdasasetusten palautusta. Ennen sitä muista ottaa varmuuskopiot kuvista yms. tiedoista, sillä laitteen muisti tyhjennetään kokonaan k.o. operaatiossa peruuttamattomasti.

Vastaa