Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
maalinni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Xperia Z3c takakuori halkesi!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olin tänään kaupungilla, ulkona nolla astetta. Puhelin oli sisätakin taskussa, kotona huomasin takakuoren haljenneen ylhäältä alas. Meneeköhän takuuseen vai ostinko kasan sitä itseään?

Puhelin on sen verran uusi, ettei vielä ole tietoa onko kyseessä tämän mallin ominaisuus vai yksittäinen valmistusvika.
4 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi maalinni!

No voihän kökkö! 😞
Nyt on näkemättä vaikea tilannetta arvioida. Huolto tekee loppukädessä päätöksen, meneekö takuuseen vaiko eikö.
Tässä tilaanteessa neuvonkin sinua kipaisemaan lähimpään Sonera Kauppaan, jotta asia saadaan eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
maalinni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vein puhelimen Soneran liikkeestä, josta se lähetettiin huoltoon. Asiakas on näissä aika heikoilla, koska kyseessä on sana sanaa vastaan. Pikaisen googletuksen perusteella en ole ainoa, jolla kyseinen puhelin on haljennut itsekseen.

Sekin on kyllä arveluttavaa, että jos puhelin ei mene takuuseen, niin huolto muuttuu automaattisesti maksulliseksi ilman että asiakas voi vaikuttaa asiaan.
Niko N_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tervehdys maalinni!

Toivotaan, että puhelin menisi takuun piikkiin. Mikäli ei mene, niin eivät toki lähde puhelinta korjaamaan maksullisena toimenpiteenä vaan asiakkaan pitää ilmoittaa, haluaako korjauttaa puhelimen. Mikäli puheinta ei korjata takuun puolelta, niin voit tietysti yrittää hoitaa asiaa kotivakuutuksen kautta, jolloin tarvitset myös tämän huoltoliikkeen paperin kustannusarviosta yms.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
maalinni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No pakkohan tämän on takuuseen mennä. Netti on täynnä vastaavia tapauksia, kun googlettaa "xperia crack". Kyllä 500 euron laitteen olisi syytä kestää normaalia käyttöä.

Ärsyttää Soneran tapa lakaista vastuu huoltofirmalle, vaikka kuluttujasuojalain nojalla ensisijaisesti myyjä on vastuussa kauppaamistaan tuotteista.