Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
evelinarex_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ADSL-liittyämäni nopeus ainostaan 1 Mbit/s

Hei,

hankin ADSL-liittymän teillä noin kuukausi sitten. Liittymän nopeuden kuuluu sopimuksen mukaan olla 5-10 Mbit/s. Tällä hetkellä se on noin 1 Mbit/s. Kävin myymälässänne, jolloin minulle luvattiin soittaa ongelman ratkomiseksi. Minulle soitettiin noin kaksi viikkoa sitten kun olin kokouksessa, ja heti perään olin saanut teiltä tekstiviestin, jossa luvattiin soittaa minulle uudestaan.

Puhelua ei koskaan tullut ja nettiyhteys on vieläkin viallinen. Olisiko mahdollista saada apua tämän asian kanssa? Olen tällä hetkellä ulkomailla, joten minulla ei ole asiakasnumeroani juuri nyt saatavilla. Palaan Suomeen tiistai-iltana 27.10.

Terveisin,
Evelina Rex
3 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei evelinarex,

Voit lisätä asiakasnumeron tilalle myös liittymänumeron. Liittymänumeron voit tarkistaa, kirjautumalla Omille sivuille.

Asiakasnumeron/liittymänumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.

Onko tietokoneesi yhdistetty modeemiin langattomasti vai kaapelilla? Oletko testannut yhteyttä toisella modeemilla?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
evelinarex_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei,

liittymänumeroni on 346-318539. Tietokoneeni on yhdistetty modeemiin langattomasti.

Minulla ei valitettavasti ole toista modeemia, jolla kokeilla. Eli miten tästä eteenpäin? Voisiko joku mahdollisesti soittaa minulle uudestaan, niin että asia saataisiin korjattua mahdollisimman pian?

T. Evelina
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei evelinarex,

Liittymäsi näyttäisi toimivan ihan hyvin modeemille asti. Kannattaa testata nopeus vielä niin, että yhdistät tietokoneesi verkkokaapelilla modeemiin. Tarvittaessa saat lainattua testimodeemin myös Sonera Kaupasta.
Tästä aiheesta näyttikin jo olevan soittopyyntö meillä ja eilen oli koitettu sinua tavoittaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu