Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
henkkaj21
Vakiokalustoa
  • 1 custom-general.kudos
  • 80 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

AVM FRITZ!Box 6490 Cable -kaapelimodeem

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Olisiko kenelläkään tietoo että olin ostanut kyseisen kaapelimodeemin ja valtuuttanut sen, mutta mitään ei ole tapahtunut ? Asiakaspalvelussa sanottiin että jos on uusi modeemi niin sen nouseminen verkkoon voi kestää jopa 6 tuntii ? Nytkin on mennyt kohta 3 tuntii eikä mitään ole tapahtunut

 

 

EDIT: siirretty viesti oikean aihealueen alle //TuizeKoo

1 vastaus
TuomasHog
Telialainen
Telialainen
  • 40 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@henkkaj21 kirjoitti:

Hei. Olisiko kenelläkään tietoo että olin ostanut kyseisen kaapelimodeemin ja valtuuttanut sen, mutta mitään ei ole tapahtunut ? Asiakaspalvelussa sanottiin että jos on uusi modeemi niin sen nouseminen verkkoon voi kestää jopa 6 tuntii ? Nytkin on mennyt kohta 3 tuntii eikä mitään ole tapahtunut


Hei henkkaj21! Modeemin hakiessa yhteyttä ensimmäistä kertaa yhteyden avautuminen kestää normaalia kauemmin, jopa tunteja. Pidä modeemi kytkettynä virta päällä, jotta laite löytää yhteyden. Jos yhteys ei avaudu iltaan mennessä niin sitten on parasta jättää meille yhteydenottopyyntö itsepalvelusta tai tulla aamusta häiriöpuolen chattiin. Palvelemme siellä ma-pe 08-18 sekä pe-la 09-17. Itsepalvelu löytyy osoitteesta www.telia.fi/kirjaudu