Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
miikapekka
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huawei LTE B593s-22 Call in progress; cannot configure the router. Please try again after the call

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Saan tuon "Call in progress; cannot configure the router. Please try again after the call." - ilmoituksen aina kun menen tuonne homerouter.cpe osoitteeseen ja yritän muuttaa jotakin. Miten saan asian korjattua? Laitteessa palaa "TEL" valo. 

 

https://gyazo.com/bde93b4c6892f6b5f4a3ef1d372b9cce

6 vastausta
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viime viikolla kun yritin päivittää omaa routeria sain saman ilmoituksen mutta sain korjattua.

- kirjaudu sisään

- valitse "pika-asetus"

- tee uusi asetus ( ei tarvitse muuttaa mitään asetuksia ) ja lopussa painat "lähetä"

- sammuta router ja anna olla "off" tilassa väh. 15 min.

- käynnistä ja tarkista toimivuus

 

Toivottavasti ongelma poistuu. Minulla poistui näillä "eväillä"

 

  

 

 

 

 

miikapekka
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Yritin, mutta ei onnistunut. Kun painan "lähetä" tai yritän muuttaa mitä tahansa asetuksia saan edelleen saman viestin. Melkolailla kaikkea olen kokeillut mitä nyt on mieleen tullut. 

 

Näköjään olisi uusi päivitys saatavilla, mutta eihän se anna minun edes päivittää. 

wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Harmi! Oletan että olet jo kokeillut tehdaspalautukset. Järjestelmä / ylläpito / nollaa.

Kokeile myös pitää laite off tilassa pidempään. HUOM! Myös sähköpistoke irti!

 

miikapekka
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen kokeillut ja kokeilin uudestaan. Ei anna nollata tulee vaan sama viesti. Painoin reset nappulaa laitteen sivussa, mutta ei sekään auttanut sekä otin pistokkeen irti ja annoin olla aika kauan. Rupeaa ideat loppumaan.

 

"Puhelu käynnissä; reititintä ei voida määrittää. Yritä uudelleen puhelun jälkeen."

 

miten sen "puhelun" saa loppumaan 😄

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2571 custom-general.kudos
  • 4092 custom-general.replies
  • 338 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei miikapekka ja tervetuloa Klaaniin!

Kokeile vielä kerran painaa sitä reset nappia yli 10 sekuntia jos ei siitäkään tokene, on modeemi ehkä mennyt rikki.

Tuolla on ollut samanlaista ongelmaa viime vuonna : http://murobbs.muropaketti.com/threads/huawei-langaton-4g-modeemi-b593.931946/page-24 ja tuolla https://yhteiso.elisa.fi/t5/Mobiililaajakaistat/Huawei-B593s-Ongelma/td-p/452448

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
miikapekka
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olin yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Ei mitään varmaa vastausta saatu, että miksi tuo tapahtuu, mutta vika on ilmeisesti kuitenkin laitteessa. Kiitos kaikista vastauksista.