Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kuluttaja12
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huonosti toimiva netti

Surkea netti, illalla ihan jumissa ja joskus aikoinaan sai vielä kiinni puhelimella oikean henkilön jolle pystyi ilmoittamaan asiasta, vastaus oli että yhteydet paranee pian "vuoden loppuun mennessä" vitkuttelua jo pari vuotta, ei mitään parannusta.

 

Palvelun suhteen toiminta jos ei laitonta niin ainakin epärehellistä, kun ketään ei voi saada kiinni ja tarpeellisia tietoja esim omista palveluista ja ehdoista ei saa mistään, liekkö saa sopimusta edes irtisanottua!

 

Ja tuplaten kalliskin vielä verrattuna kilpailevaan jolla on asiakaspalvelukin ja testaamisen jälkeen noin 10 kertaa nopeampi netti.

 

 

1 vastaus
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Kiitos palautteesta! Harmi kuulla, että yhteytemme ei toiminut siellä tarpeeksi hyvin. Ilmeisesti kyse oli mobiilinettiyhteydestä? Sen toimintaan vaikuttaa niin moni eri asia, että vaikea sanoa, mikä tässä oli tarkalleen ongelmana.

 

Meidät saa kiinni mm. soittamalla, jättämällä palvelupyynnön tai olemalla chatissa yhteydessä. Täällä yhteystiedot. Omia liittymiäsi pystyt hallinnoimaan Telia.fi -sivustolle kirjautumalla vaikkapa pankkitunnuksilla.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7