Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jopolla
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hybridi-laajakaista- langaton yhteys

Tilasin Hybridi -laajakaistan. Laite saapui ilman sim -korttia. Olin yhteydessä asiakaspalveluun viikko sitten ja pyysin sim-kortin, joka tuli eilen. Asennettuani kortin paikoilleen ja laiteen uudelleen käynnistämsen jälkeen laite ei saa langatonta yhteyttäTelian verkkoon. Piti toimi ilman erillisiä asennustoimia. Millä toimilla langaton puoli saadaan toimimaan?

1 vastaus
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Huomenta @Jopolla! Oletko asettanut sim-kortin oikein modeemiin?

Löydät ohjeet Telian tukisivustolta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/modeemit-ja-reitittimet/telia-zone-hybrid-reititin

 

Mitä valot etupaneelissa näyttävät? Modeemin hallintasivulta voi tarkastella paremmin verkon tilaa. Toinen vaihtoehto on, että sim-kortti ei ole aktiivinen. Huomioithan, että mobiiliverkko katkeilee hybridmodeemissa toisinaan ennen kuin kiinteä yhteys on asennettu kotiisi 🙂 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich