Kiinteän ADSL-liittymän irtisanominen

  • 7 January 2016
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei, haluaisin irtisano kiinteän ADSL-liittymäni, jonka nopeudeksi TeliaSnodera ilmoittaa olevan 24/1, mutta joka todellisuudessa on vain 13/1. Liittymä myöskin toimii huonosti vesisateella. Sen lisäksi, että asiakaspalvelunne on ollut todella surullista sen lisäksi, ettei asiakaspalveluunne voi soittaa TeleFinlandin liittymästä, jossa on palvelunumeroesto! Liittymäni 24kk pakkomyyntisopimus loppuu viimeistään 24.02.2016 ja sen jälkeen en halua enää kuullakkaan Sonerasta. Liittymänne on kallein ja huonoiten toimiva mitä markkinoilla lienee tarjolla.

 

Kuinka pääsen eroon huonosta liittymästänne? Soneran asiakaspalvelupisteellä liittymän irtisanominen ei onnistunut, asiakaspalvelija vain nosteli käsiään ilmaan, ei antanut mitään numeroa johon soittaa, että liittymän saa irtisanottua ja lupasi, että Sonerasta soitellaan seuraavana päivänä. Ei soiteltu, ei siis sekään pieni lupaus TeliaSnoderan osalta pitänyt paikkaansa.

 

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Jabbathehut1234 ja tervetuloa Klaaniin!


Voit jättää yhteydenottopyynnön, jolloin asiakaspalvelusta ollaan sinuun päin yhteydessä : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/2


Myös omilta sivuilta voit olla chatin ( Kysy meiltä ) kautta yhteydessä asiakaspalvelijaan :https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

Vastaa