Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mimmeli123
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laajakaista ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mitä ihmettä pitää tehdä kun en saa tehtyä vika ilmoitusta joka om joko kiinteistön piuhoissa tai jossain ulkona. Yli 80v äitini laajakaista ei toimi ja vija ei ole hänen koneessa eikä modemissa. Äidilläni ei ole älypuhelinta. Itse olen 200km päässä. Ja asiakas palvelija ei ota vastaan vika ilmoitusta. Äitini ei itse kykene hoitamaan asiaa. Sain tid surkeaa palveua puhelimessa eilen ja tänään myös veljeni totesi että chtissa ei ollut se penaalin terävin kynä. 

Vika on siis jossain asunnon ulkopuolella tai seinien sisällä. 

Kertokaa mutä pitää tehdä 😯

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

11 vastausta
Mimmeli123
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huoh kyllä minä tiedän mikä on tietosuoja käytäntö teillä...on tullut selväksi tämän kahden päivän aikana. Asiakapalveluun on oltu sekä puhelimitse (minä eilen) ja veljeni tänään chatissa, jolloin äitini oli siinä vieressä.  Veljeni kertoi chatissa että äiti on vieressä mutta henkilö ei reagoinut asiaan mitenkään eikä myöskään opastanut soittamaan.. silloin ei teiltä ratkaisu kykyä löytynyt.. huoh!!!

Lukekaa noita kirjoittamianne vastauksia ja vastaa edelliseen viestiini ettei turhaan teille sinne asiakaspalveluun soitella!

HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

@Mimmeli123@  kirjoitti:

Huoh kyllä minä tiedän mikä on tietosuoja käytäntö teillä...on tullut selväksi tämän kahden päivän aikana. Asiakapalveluun on oltu sekä puhelimitse (minä eilen) ja veljeni tänään chatissa, jolloin äitini oli siinä vieressä.  Veljeni kertoi chatissa että äiti on vieressä mutta henkilö ei reagoinut asiaan mitenkään eikä myöskään opastanut soittamaan.. silloin ei teiltä ratkaisu kykyä löytynyt.. huoh!!!

Lukekaa noita kirjoittamianne vastauksia ja vastaa edelliseen viestiini ettei turhaan teille sinne asiakaspalveluun soitella!

Chatissa edellytämme, että asiakas on tunnistautunut omalla Telia- tai verkkopankkitunnuksellaan palveluun, sillä meidän tulee varmistua siitä, että asioimme oikean henkilön kanssa. Liittymän omistajalta tulisi saada valtuutus puhelimitse, sillä chat-kanavassa emme pyydä asiakkaalta henkilötunnusta. Asiakaspalvelijan olisi kyllä pitänyt mainita tästä yhteydenotosta puhelimitse, joten todella ikävä kuulla, jos tämä ei tullut ilmi.
| Telia Yhteisön moderaattori |