peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59145 Jäsentä
163947 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Laskutus väärin, asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottopyyntöihin



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-11-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

Laskutus väärin, asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottopyyntöihin

Eli otsikon mukaiset ongelmat vaivaavat. Ylisuuren laskutuksen selvittämisen toivossa olen jättänyt yhteydenottopyynnöt sekä ajanvarausjärjestelmän kautta että viestinä asiakaspalveluun. Kummastakaan ei ole kuulunut vastausta, vaan ainoa mitä olen saanut, on sähköpostiviesti yhteydenottopyyntöni lähetyksen onnistumisesta. En tiedä mitä tehdä. Soittaa en Telialle aio, koska ellen ihan väärin ole noita yhteydenottotapoja ymmärtänyt, niin Telia on se, joka ottaa minuun yhteyttä. 

Sanoisin edellä kuvaamani perusteella, että asiakaspalvelu on aivan surkeaa. Tuon lisäksi voin vielä kertoa, että laajakaistaliittymäni, jossa luvataan jopa 100MB latausnopeus yltää usein vain 2,9-5,4MB. 

0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 801
2/2

Vs: Laskutus väärin, asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottopyyntöihin

Hei @Pettynyt1 ja tervetuloa Yhteisöön!

Milloin jätit yhteydenottopyynnön ja varasit soittoajan? Yhteydenottopyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä noin 2 vuorokauden viive.

Nopeiten saat meihin yhteyden chatin kautta. Pääset sinne kirjautumalla telia.fi:hin täällä. Kirjautumisen jälkeen chat-ikkuna ilmestyy sivun oikeaan alalaitaan.

Chatin kautta homma saadaan varmasti hoidettua. Voidaan samalla katsoa tarkemmin laajakaistaliittymääsi ja selvittää mistä hidastelu johtuu.

Pärjäätkö näillä neuvoilla eteenpäin?

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg