Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kontturi1
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mistä löytyy Telia TV digiboksin aktivointitunnus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lähetetty mukamas mailitse, mutta ei sitä vain löydy. Olen tässä vaihtanyt salasanoja jne, mutta millään ei mitään vaikutusta.

 

Edit HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

6 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 95 custom-general.kudos
  • 377 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Kontturi1 ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Telia TV:n digiboksin aktivointitunnus lähetetään sähköpostiin ja se tulee erillisenä viestinä. Oletko tarkistanut, ettei ole mennyt esimerkiksi roskapostiin? Pääset katsomaan aktivointitunnuksen myös kirjautumalla Minun Teliaan. Kun olet kirjautunut, klikkaa nimikirjaimia > Kirjautuneena Minun Teliaan > Minun Telia TV -tilini > Hallinnoi > Sen jälkeen avautuu sivu, missä näkyy nykyinen liittymäsi ja sieltä otsikon "Arkistointitilin numero" alta löytyy tuo aktivointitunnus. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Teemu830
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @Kontturi1 ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Telia TV:n digiboksin aktivointitunnus lähetetään sähköpostiin ja se tulee erillisenä viestinä. Oletko tarkistanut, ettei ole mennyt esimerkiksi roskapostiin? Pääset katsomaan aktivointitunnuksen myös kirjautumalla Minun Teliaan. Kun olet kirjautunut, klikkaa nimikirjaimia > Kirjautuneena Minun Teliaan > Minun Telia TV -tilini > Hallinnoi > Sen jälkeen avautuu sivu, missä näkyy nykyinen liittymäsi ja sieltä otsikon "Arkistointitilin numero" alta löytyy tuo aktivointitunnus. 


Moikka! Ei mulla ainakaan Hallinnoi-valikossa tai muuallakaan Minun Telia TV:n valikoissa näy tuollaista kohtaa kuin "Arkistointitilin numero". Täälläkin siis aktivointitunnus hukassa. Olen säilyttänyt myös kaikki Telian meilit, mutta ei ainakaan haulla "aktivointitunnus" löydy yhtään tulosta. Katsoin myös meilit, joissa oli tunnuksia, mutta ei niistä löytynyt juuri aktivointitunnusta.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 831 custom-general.kudos
  • 1168 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Teemu830@  kirjoitti:


Moikka! Ei mulla ainakaan Hallinnoi-valikossa tai muuallakaan Minun Telia TV:n valikoissa näy tuollaista kohtaa kuin "Arkistointitilin numero". Täälläkin siis aktivointitunnus hukassa. Olen säilyttänyt myös kaikki Telian meilit, mutta ei ainakaan haulla "aktivointitunnus" löydy yhtään tulosta. Katsoin myös meilit, joissa oli tunnuksia, mutta ei niistä löytynyt juuri aktivointitunnusta.


Luulenpa että tuossa aiemmassa viestissä on käynyt kirjoitusvirhe ja siinä pitäisi lukea Aktivointitunnus tai Käyttäjätunnus. Eli jos sinulla on Telia TV digiboksi niin silloin tarvitset käyttäjätunnuksen. Jos taas Telia TV digiboksi laajakaistalla niin se on aktivointitunnus -nimellä.

Ja se löytyy kun kirjaudut telia.fi -> Minun Telia -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV kohdasta Minun TV-Tilini ja hallinnoi -> valitse tili -> Hallinnoi -> Sitten kohdasta Nykyinen liittymäsi (vasemmalla) -> aktivointitunnus tai käyttäjätunnus. 

Tässä vielä kuva missä kohtaa tuo aktivointitunnus tai käyttäjätunnus pitäisi lukea. Minulla siinä lukee nyt "asiakastilin numero" koska on eri palvelu käytössä. 

 

Käyttäjätunnus.PNG

 

Löytyykö tuollaista kohtaa?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
EkArMa
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Merja_J@  kirjoitti:

@Teemu830@  kirjoitti:


Moikka! Ei mulla ainakaan Hallinnoi-valikossa tai muuallakaan Minun Telia TV:n valikoissa näy tuollaista kohtaa kuin "Arkistointitilin numero". Täälläkin siis aktivointitunnus hukassa. Olen säilyttänyt myös kaikki Telian meilit, mutta ei ainakaan haulla "aktivointitunnus" löydy yhtään tulosta. Katsoin myös meilit, joissa oli tunnuksia, mutta ei niistä löytynyt juuri aktivointitunnusta.


Luulenpa että tuossa aiemmassa viestissä on käynyt kirjoitusvirhe ja siinä pitäisi lukea Aktivointitunnus tai Käyttäjätunnus. Eli jos sinulla on Telia TV digiboksi niin silloin tarvitset käyttäjätunnuksen. Jos taas Telia TV digiboksi laajakaistalla niin se on aktivointitunnus -nimellä.

Ja se löytyy kun kirjaudut telia.fi -> Minun Telia -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV kohdasta Minun TV-Tilini ja hallinnoi -> valitse tili -> Hallinnoi -> Sitten kohdasta Nykyinen liittymäsi (vasemmalla) -> aktivointitunnus tai käyttäjätunnus. 

Tässä vielä kuva missä kohtaa tuo aktivointitunnus tai käyttäjätunnus pitäisi lukea. Minulla siinä lukee nyt "asiakastilin numero" koska on eri palvelu käytössä. 

 

Käyttäjätunnus.PNG

 

Löytyykö tuollaista kohtaa?


Vastaus on täyttä soopaa, ei löydy tuollaista kohtaa. Sen sijaan yritetään harhauttaa tilaamaan lisää palveluita.

 

Miksi tuon aktivointitunnuksen antaminen on noin vaikeaa? Olen samassa tilanteessa, jossa tunnusta ei ole lähetetty (varmuudella), eikä sitä saa mistään esitetystä paikoista.

 

Telia järjestelmien sekavuus ja vaikeakäyttöisyys on jokseenkin käsittämätöntä.

EkArMa
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laitoin viestin ongelmasta chattiin, josta antoivat tunnukset parissa minuutissa. Palvelu oli hyvää ja asiallista.

 

Viestiketjun alussa neuvoja antaneen @HannaMarikaL kannattaa ensin tutustua järjestelmään, ja sitten vasta jatkossa antaa PAIKKANSA PITÄVIÄ OHJEITA. 

 

Edit MinnaLN: lisätty tägitys.

 

 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 138 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EkArMa@  kirjoitti:

Laitoin viestin ongelmasta chattiin, josta antoivat tunnukset parissa minuutissa. Palvelu oli hyvää ja asiallista.

 

Viestiketjun alussa neuvoja antaneen @HannaMarikaL kannattaa ensin tutustua järjestelmään, ja sitten vasta jatkossa antaa PAIKKANSA PITÄVIÄ OHJEITA. 

 


Tuota reittiä pitkin minkä kollega laittoi, täytyisi päästä sinne Telia TV:n tietoihin josta löytyisi se aktivointitunnus tai käyttäjätunnus, paitsi jos palvelu ei ole kytkeytynyt. Kävikö ilmi olisiko siitä ollut kysymys?

Mutta hieno homma, että sait homman maaliin asiakaspalvelumme kautta. 👍

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)