Netissä liikaa vikoja

  • 8 January 2016
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Elikkäs en tiedä onko tää mulla vaan tai jotain mutta jotain ihmeellistä tapahtuu tällähetkellä.

 

Mitä tällähetkellä tapahtuu on että mulla on otettu käytöstä mun netissä monta sivua ne vaihtelee koko ajan elikkä välillä en pääse googlee välillä en youtubee välillä en pääse kattomaan mu netti nopeutta sivulla speedtest.net ja sitte ne vaihtelee google ei toimi mut youtube toimii mut ei kaikki videoit ja taas yritän ja yritän tää on jatkunu nyt tällähetkelle 3 tuntia ja ei mitää . netti toimii okay eli Facebookissa oon ollut koko ajan ja ei mitää häiröä siellä samalla oon ollut puhelussa Teamspeak ja ei mitää häiriöö elikkä netti on okay ja toimii mutta toi häiriö jatkuu . sitten 3 yöllä pelit ei enää toiminu eli netti olis niinku poissa mutta edelleen ne samat toimii ja menee ja puhelut toimii koko ajan . mitä voi tehdä ? katoin muiden koneista sama jatkuu siellä ja sitte kans puhelimesta sama kans siellä elikkä ei ole koneen ongelma vaan selvästi netin ongelma mulla on jatkunu hitautta tän netin kans ja maksan tosiaan ihan turhaan tästä siis jos maksan 50e kuukaudessa ja netti tippuu 3megaa tosta vaa välillä nii on khyl pahasti asiat teillä siis ollaan oltu perheen kanssa tässä asiassa noin puolisen vuotta en tiedä ees miksi ollaan vielki sonerassa aivan kauheita hidasteluita ja huijjausta elikkä niinku jos maksan 50e kuukaus nii se pitäis olla selvästi enemmä ku 3megaa . voiko joku auttaa vähäse ja kertoo mulle et oonko nyt ollu yksi täs hommas vai mitä'? toi hitaus ei oo niinku koko päivää vaa se o parisen tuntia tai kolme


1 kommentti

En saanut mitään tolkkua kirjoituksestasi. Kannattaa opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi. Sen verran vinkkaisin, että kello kolmen aikaan nukutaan sängyssä. 

Yleisesti voidaan todeta, että radiotekniikkaan perustuvat mobiililaajakaistaliittymät ovat toisinaan haasteellisia. Häiriöitä voi esiintyä niin monessa paikassa, että on parasta tehdä vikailmoitus suoraan operaattorille jotta selviää esim. käyttöpaikka.

Vastaa