Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 78 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Nettiyhteyden saatavuuden tarkistaminen Telia.fi -sivulla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

kyläilin mutsin luona ja ajattelin katsoa telian sivuilta saako hänen osoitteeseen telian yhteyden,sieltähän pitäisi tulla tieto kun kirjoittaa postinron ja osoitteen..,eipä kelpaa osoite missään muodossa,aina tulee pun teksti että syötä koko osoite huomioiden kirjoitusasu,ihan sama miten osoitteen kirjoittaa se ei kelpaa,kadunnimi kelpaa ja ehdottaa jopa oikeaa talonnroa mutta kun laittaa asunnon nron niin ei taas kelpaa,olen koittanut kaikilla mahd kirjoitus asuilla mut ei pääse tarkistamaan saako osoitteeseen laajakaistan..,olen törmännyt samaan ongelmaan ennenkin.ei anna hyvää kuvaa teliasta jos näin vaikeaa tämäkin toiminto,onko tämä joku bugi vai hieroglyfinen toiminto mitä ei selkokielellä opasteta?

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman.

11 vastausta
arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 78 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

olen käyttänyt chattiä paremman keinon puutteessa,mielestäni se aika kehno(tai palvelijat ovat aika tietämättömiä)..,epäilen ettei kaikki aspat chatissä ole koskaan käyttäneet telia teeveetä kun tuntuvat olevan ihan pihalla sen käytöstä.asia ei vaivaa minua niin paljoa että alkaisin kirjoittelemaan joka paikkaan ,jos ongelma ei mene telian tietoon tätä kautta niin olkoon,en menetä yöuniani...

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 835 custom-general.kudos
  • 1196 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Chatissa ei varmaankaan tuo laajakaistan osoitehaku asia ratkea siltä istumalta, mutta sitä kautta asia voidaan laittaa eteenpäin tutkittavaksi. Ja samalla he voivat tarkistaa mitä osoitteesi ilmoittaa kun he kirjoittavat sen laajakaistan saatavuushaku sivustolle. 

TV-asiaan liittyen jatketaan keskustelua tässä ketjussa. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More