Nettiyhteys ja Sonera Viihde katkeaa päivittäin

  • 12 December 2016
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa










hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 

 

Osoite on xxxxxx

 

Edit IlariJR: osoite poistettu ja otsikkoa muokattu kuvaavammaksi.

 










 


5 kommenttia

Kunniamerkki +14

Moi, eihän se normaalia ole jos se katkeilee monta kertaa päivässä.


Katkeaako yhteys tietokoneen ja modeemin välillä, vai koko nettiyhteys? Onko tietokone liitetty kaapelilla vai wlanilla modeemiin?


 


Tuossa osoitteessa näytti olevan VDSL2-tekniikka käytössä, kannattaa vilkaista nuo vianhakuohjeet läpi ja jos ei auta, niin tee vikailmoitus Soneralle ongelmasta.


 


Kodin-Netti-ADSL:n-ongelmatilanteet

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@nihla kirjoitti:










hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 

 

Osoite on xxxxxxx

 

 










 




Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!


 


Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)


 


Tarvitsisin lisää tietoa:


- Mitä laitetta käytät (malli)


- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan


- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka


- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa


- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys


 


 


 


@kjns kirjoitti:

Moi, eihän se normaalia ole jos se katkeilee monta kertaa päivässä.

Katkeaako yhteys tietokoneen ja modeemin välillä, vai koko nettiyhteys? Onko tietokone liitetty kaapelilla vai wlanilla modeemiin?

 

Tuossa osoitteessa näytti olevan VDSL2-tekniikka käytössä, kannattaa vilkaista nuo vianhakuohjeet läpi ja jos ei auta, niin tee vikailmoitus Soneralle ongelmasta.

 

Kodin-Netti-ADSL:n-ongelmatilanteet


Juuri näin, loistavasti ohjeistettu :robothappy:

 

Vikailmoituksen voi siis tehdä joko soittamalla vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm, ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai kirjallisesti Omien Sivujen kautta.

- laite mitä käytän on nimiltään intelo DG301


-päivällä ja illalla 


-kesto on 2-5 minuuttia 


- Ei ole ollut alusta asti alkanut 2-3 viikkoa sit 


- kiinteäyhteys


-  käytän molempia


-  kumpikin


 


 



@Sekunti kirjoitti:


@nihla kirjoitti:










hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 

 

Osoite on XXXXXXX   00770 Helsinki

 

 










 




Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!


 


Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)


 


Tarvitsisin lisää tietoa:


- Mitä laitetta käytät (malli)


- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan


- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka


- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa


- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys


 


 


 




 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@nihla kirjoitti:

- laite mitä käytän on nimiltään intelo DG301


-päivällä ja illalla 


-kesto on 2-5 minuuttia 


- Ei ole ollut alusta asti alkanut 2-3 viikkoa sit 


- kiinteäyhteys


-  käytän molempia


-  kumpikin


 


 



@Sekunti kirjoitti:


@nihla kirjoitti:










hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 

 

Osoite on XXXXXXX   00770 Helsinki

 

 










 




Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!


 


Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)


 


Tarvitsisin lisää tietoa:


- Mitä laitetta käytät (malli)


- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan


- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka


- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa


- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys


 


 


 




 




Aivan! :)


 


Kannattaa laittaa vikapalautetta menemään. Oletko kokeillut Sonera Avustajaa?

Vastaa