Omat kotisivut

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 77 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Pari kysymystä omista kotisivuista:

1. En saa vaihdettua alihakemistoa, johon sijoitan kotisivutiedostot. Eli tein "personal.inet.fi/koti/xxx"
ja haluaisin muuttaa "xxx" -osan nimen, mutta se ei vaihdu, vaikka olen vaihtanut sen jo muutama päivä sitten.

2. Millä osoitteella valmiit kotisivut avautuvat? Onko se "personal.inet.fi/koti/etunimi.sukunimi" , vai mikä? Entä jos on useita samannimisiä asiakkaita?

4 kommenttia

Hei Leppis,

Jos ongelma jatkuu vielä, voisit kokeilla poistaa kotisivuja ja luoda ne sitten uudestaan. Julkinen osoite tulee olemaan se minkä itse määritit eli esim personal.inet.fi/koti/leppis.
Omat sivut -palvelun Kotisivut-osiossa lukee: "Laajakaista-asiakkaanamme käytössäsi on automaattisesti 5 kpl url-osoitteita ja 25 Mt kotisivutilaa / osoite." Miten saan käyttöön useamman kuin yhden url-osoitteen?

Olen asettanut polun ("koti") sekä yhden alihakemiston nimen - tämä toimii ok. Nyt jos haluaisin ottaa käyttöön toisenkin urlin, en tiedä, mihin se pitäisi syöttää.
Hei Hillevi,

Kirjaudu Omille sivuille Sonera tunnuksella. Valitse laajakaistaliittymäsi ja sen alta kohta Sähköposti ja Kotisivut.

Voit ottaa käyttöön yhden kotisivutilan/sähköpostilaatikko. Eli luo tarvittaessa uusi lisäpostilaatikko. Postilaatikon luominen vie hieman aikaa, joten tämän jälkeen ei heti pääse luomaan kotisivutilaa. Tunnukset tulevat sinulle pääpostilaatikkoon kun tilaus on valmis.

Kun sinulla on lisäpostilaatikko luotuna, niin Kotisivutilaa kohdan alle tulee näkyviin lisäpostilaatikon käyttäjätunnus ja sen oikealle puolelle kohta "LUO UUSI". Tästä klikkaamalla pääset ottamaan uuden kotisivutilan käyttöön.
.......

Hups. Aiheeseen liittyvä ongelmani taisi tarketa. 🙂

Vastaa