Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Silaccio
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pätkivä kaapelinetti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikä *******u siinä on ettei tätä *******n nettiä saada toimimaan, joka *******in päivä pätkii. Asiakaspalvelu ei osaa muuta ku kysyä oletko käynnistänyt modeemin uudelleen? No *******u arvaappa…

Edit JoonasLam: muokattu hieman otsikkoa

3 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Silaccio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Asiakaspalvelussamme rajataan häiriön syytä ja yksi rajaus on aina laitteen uudelleenkäynnistys. Häiriön selvitys ei kuitenkaan siihen pääty, vaan seuraavana voidaan tarkistaa esim. onko asunnossa eri pistokketia mihin modeemin voisi kytkeä tai toimiiko TV -kanavat normaalisti. Voimme myös testata verkosta käsin yhteyden toimivuuden modeemille, kun saamme asiakastiedot auki ja tarkistettua käytössä olevan kaapelimodeemin. Oletko jutellut meidän asiakaspalvelussamme häiriöilmoituksen/teknisen asiakaspalvelun kanssa, käytiinkö näitä muita vaiheita läpi?

Syy pätkinnälle voi olla esim. laitteessa, WiFi / ethernet yhdistämisessä, johdoissa, pistokkeissa, taloyhtiön sisäverkossa tai meidän verkossa. Jotta häiriö voidaan korjata, tulee sen aiheuttaja ensin rajata.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Silaccio
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu voin rajata sen vian… se on teidän verkossa,  riittävästi kun *******lee niin pistätte sen aina hetkeks kuntoon.. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko tehnyt millaisia rajauksia häiriön syyn selvittämiseksi? Jos omat laitteet, johdot ja kytkennät on tarkistettu toimivaksi, on tärkeää ilmoittaa häiriöstä meidän asiakaspalveluun, jotta voimme tarkistaa ja korjata häiriöiset yhteydet.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.