Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Portsi84
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Postin seurantakoodi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Muutin tässä vasta ja aikaisemmassa osoitteessa oli hybridinetti ja uuteen vaihtui kaapelilaajakaista joten tilasin samalla uuden modeemin. Kysymys on että pitäisikö telialta tulla modeemiin postin seuranta koodia?

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

5 vastausta
JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 276 custom-general.kudos
  • 661 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Portsi84 ja tervetuloa Telia Yhteisöön 🙂

 

Kun laite on lähetetty postitse, toimittaa Posti tekstiviestillä seurantakoodin perille. Jos et ole saanut seurantakoodia, laite ei ole lähtenyt liikkeelle.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Portsi84
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam@  kirjoitti:

Moi @Portsi84 ja tervetuloa Telia Yhteisöön 🙂

 

Kun laite on lähetetty postitse, toimittaa Posti tekstiviestillä seurantakoodin perille. Jos et ole saanut seurantakoodia, laite ei ole lähtenyt liikkeelle.


Ok

Kun teidän asiakaspalvelun kans juttelin viime viikolla niin lupailivat alkuviikosta tulevaksi niin sillä kyselin mutta tosin eipä sitä vielä tarvi kun ei laajakaistakaan siirtynyt 1.4 vaikka piti.

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 297 custom-general.kudos
  • 479 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Saitko viestillä asennuspäivän? Jos haluat tarkemmin katsoa tilaustasi niin voit laittaa meille omilla sivuilla chat-viestiä.

Portsi84
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ReOlivia@  kirjoitti:

Saitko viestillä asennuspäivän? Jos haluat tarkemmin katsoa tilaustasi niin voit laittaa meille omilla sivuilla chat-viestiä.


Tilausvahvistuksen sain mutta sitä asennuspäivää siinä ei ollut. 

Se asiakaspalvelija sanoi että laittavat saman päivän aikana tulemaan modeemin niin saan sen samantien kuun alusta käyttöön uudessa osoitteessa.

 

Pitääpä kysellä chatissa.

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 297 custom-general.kudos
  • 479 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Okei! Tässä kohtaa varmasti paras tarkistaa chatissa tilauksen tilanne ja modeemin lähetys Hymiö Onnellinen